سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / پیگیری‌های رهبری و فرماندهی حاج قاسم عامل شکست داعش شد

پیگیری‌های رهبری و فرماندهی حاج قاسم عامل شکست داعش شد

یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه گفت: پیروزی‌های دفاع مقدس کار امام و شهدا بود و پیروزی‌ها مقابل داعش هم قبل از هر چیز کار خدا و سپس پیگیری‌های حکیمانه رهبری و فرماندهی مدبرانه حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج عصر امروز و با حضور سردار ابوباقر یادواره 700 شهید شهرستان بویراحمد و شهدای تیپ مستقل 48 فتح در محل حسینیه ثارالله سپاه فتح برگزار شد.

ابوباقر در این آیین با بیان این که شهدا برای نام و ثروت و قدرت به جبهه نرفتند اظهار کرد: آن‌ها از خود گذشتند تا دین خدا بماند و امروز خانواده شهدا در میان ما هستند و به فرموده امام راحل خانواده شهدا چشم و چراغ ملت‌اند و ملت بدون چشم نمی‌تواند به حرکت خود ادامه دهد.

این فرمانده به اصول اساسی در زندگی پیامبر مکرم اسلام اشاره کرد و گفت: اخلاق اولین اصل زندگی پیامبر بود و کسانی که در مناصب و مسؤولیت‌ها قرار دارند باید از صدر تا ذیل قبل از هر چیز در برابر مردم اخلاق را رعایت کرده و متواضع باشند و اصل اول در اخلاق سلام کردن است.

ابوباقر به درجه‌ها و نشانه‌ها اشاره کرد و با بیان این که سردار و سرهنگ بودن ملاک نیست بلکه خدمت به خلق نزد خداوند با ارزش است افزود: کار آن مسؤولی ارزش دارد که در برابر مردم با اخلاق و افتاده و فروتن باشد.

وی به دوره استانداری خود در استان یزد و فرموده‌ای از رهبر معظم انقلاب خطاب به خود اشاره کرد و گفت: آقا به من فرمودند شما نماینده عالی دولت در استان هستید لذا باید خوشرویی با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهید و با غیر مسلمانان هم مثل بقیه مردم با اخلاق و رفتار خوب برخورد کنید.

این فرمانده با اشاره به این که امام راحل اخلاق و اخلاص را به صورت عملی به ما نشان داد افزود: امام به ما فهماند که کار و خدمت و حرکت برای خداست و هر کس می‌خواهد در این راه حرکت کند باید اخلاص و تواضع داشته باشد و به همین دلیل است که شخصیت‌های بزرگی مثل مدنی‌ها و صدوقی‌ها و اشرفی‌ها و بهشتی‌ها در مقابل امام راحل زانوی ادب می‌زدند.

وی با بیان این که رهبری معظم انقلاب همان روش و راه را ادامه می‌دهد افزود: جهاد مالی یکی دیگر از اخلاق و حسنات پیامبر اکرم بود که در هر برهه‌ای و در همه سختی‌ها اول خود را در راه خدا هزینه می‌کرد و نمونه آن را از مردم ایران در دوره دفاع مقدس علی‌رغم همه مشکلات و کمبودها برای کمک به جبهه‌ها و رزمندگان مشاهده کردیم.

این فرمانده با بیان این که تکفیری‌ها آمده بودند تا انسانیت را ذبح کنند خاطرنشان کرد: غافل از این که رزمندگان اسلام در قالب رضویون و فاطمیون و زینبیون مقابل آن‌ها ایستادند.

ابوباقر خاطرنشان کرد: پیروزی‌های دفاع مقدس کار امام و شهدا بود و پیروزی‌ها مقابل داعش هم قبل از هر چیز کار خدا و سپس پیگیری‌های حکیمانه رهبری و فرماندهی مدبرانه حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: دنیا بداند ما وارث پیغمبر و مظلومیت تمامی پیامبران و وارث مظلومان تاریخ و وارث مظلومیت عاشورا و زینب کبری(س) هستیم و شاید بتوانند ما را محاصره کنند اما هرگز زیر بار ذلت نمی‌رویم.

انتهای پیام/2571/م

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کتاب سربلند میدان ..را بخوانید

سرگذشت و زندگی سردار شهید سیدمحمد حجازی

دیدار حاج قاسم با دیده بانی که کارهایش جالب بود

شهید مدافع حرم محمود رادمهر در منطقه خان طومان سوریه توسط تروریست ها به شهادت رسید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.