سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / وزیر دفاع یمن: از مرحله دفاع گذشته‌ایم وارد مرحله حمله می‌شویم

وزیر دفاع یمن: از مرحله دفاع گذشته‌ایم وارد مرحله حمله می‌شویم

وزیر دفاع یمن اعلام کرد، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور توانستند تجهیزات دفاعی خود را پیشرفته کنند و یمن در آینده بسیار نزدیک وارد مرحله حمله می‌شود.

عربستان به همراه دیگر کشورهای عربی زمانی که فروردین 94 به یمن حمله کردند نمی‌توانستند روزی را تصور کنند که انصارالله یمن با وجود محاصره‌ها و تحریم‌های زیاد بتواند نه تنها در برابر حملات وحشیانه ائتلاف سعودی مقاومت کند بلکه به تهدیدی بزرگ علیه عربستان و امارات تبدیل شود. اکنون زمانی رسیده است که انصارالله و گروه‌های مردمی یمن از مرحله دفاع گذر کرده و در حال اجرایی کردن استراتژی حمله هستند.

ایسنا در این باره نوشته محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع یمن در مراسم فارغ‌التحصیلی نیروهای گردان‌های «حماه» ساحل غربی تاکید کرد، نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی توانستند پتانسیل دفاعی خود را در جنبه‌های مختلف توسعه داده و پیشرفته کنند و براساس طرح‌های نظامی و عملیاتی که توسط فرماندهان وزارت دفاع و ریاست هیئت ستاد کل ارتش طراحی شده‌اند، طی روزهای آتی از مرحله دفاع به مرحله حمله منتقل می‌شوند.

العاطفی در ادامه تصریح کرد، دشمن متجاوز در سایه ایستادگی‌ها و همبستگی ملت یمن و حمایت آنها از نیروها و نظامیان ارتش و کمیته‌های مردمی هرگز به اهداف و جاه‌طلبی‌های خود نخواهد رسید و این نیروها سراسر کشور را از لوث وجود متجاوزان و ‌اشغالگران پاکسازی خواهند کرد تا پیروزی یمن تکمیل شود.

وی ادامه داد: «بر اساس توافق‌نامه‌های سوئد خواستار صلح شدیم اما دشمن از این توافق‌نامه برای آمادگی جهت حمله به الحدیده سوءاستفاده کرد.»

از سوی دیگر، سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیروز اعلام کرد که متجاوزان در طول ۴۸ ساعت گذشته ۳۰۶ بار دیگر آتش‌بس در بندر الحدیده را نقض کردند. از 27 آذر ماه بیش از 3500 بار نقض توافق آتش‌بس از سوی ائتلاف سعودی ثبت شده است.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شعر/ سرخ مثل قیصر

مؤمن به ولیّ، به غیر او کافر باش

کاریکاتور/کامرون با سوالی دربارۀ ایران آچمز شد

دیوید کامرون خبیث انگلیسی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.