سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / شورای نویسندگان / گام دوم انقلاب، برهه تحولات جهشی

گام دوم انقلاب، برهه تحولات جهشی

وقوع انقلاب اسلامی ایران جهشی در تحولات تاریخ بود. انقلابی الهی که سرآغاز وقایع عظیم در عرصه جهانی محسوب می گردد همانگونه که حضرت امام خمینی ره فرمودند:
انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت ارواحنا فداه است. 68/01/02
انقلاب اسلامی با گذر از تمام فراز و نشیب ها و با توفیقات و تاییدات الهی و غلبه بر تمام فتنه ها و توطئه های شیاطین جن و انس، دوران نوجوانی خود را طی نمود و در انتهای گام اول خود و در چهل سالگی به مرتبه بالایی از بلوغ، قدرت و تاثیرگذاری در عرصه های مختلف نائل آمد به نحوی که جنس تحولات این چهل سال رفته رفته ارتقا یافت و با یک شیب جالب توجه از اتفاقات سیاسی،نظامی،اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی به مقوله ای چون رستاخیز اربعین حسینی ع دگردیسی نمود.
شکی در این مفهوم نیست که : اگر انقلاب اسلامی ایران رخ نمی داد امروز جهان شاهد حماسه اربعین این رستاخیز جهانی و به فرموده رهبر معظم انقلاب، آیت عظمای الهی نبود.
اما در گام دوم که یکسال و اندی بیشتر از شروع آن نگذشته ، با چینش تحولات بزرگی که رخ داده از قبیل فتنه آبان ماه،شهادت حاج قاسم سلیمانی و حماسه بی نظیر تشییع ایشان، در هم کوبیدن پایگاه آمریکا در عراق توسط سپاه که رهبر انقلاب از این دو ماجرا بعنوان ایام الله یاد کردند، سقوط هواپیمای اوکراینی، و ویروس کرونا در کنار دیگر آیات الهی از قبیل سیل و زلزله و … به این مطلب پی می بریم که واقعا سرعت،وسعت و شدت ماجراها و حوادث بقدری فزونی یافته که تنها با واژه “جهش” می توان آنها را تفسیر نمود.
در نامگذاری سال 99 نیز رهبر حکیم و فرزانه انقلاب با نام “جهش تولید” این فضا را در اذهان تولید نمودند تا بستر برای تسری این مفهوم در مقولاتی غیر از مقولات اقتصادی فراهم گردد. ضمن اینکه معظم له حضرت بقیه الله الاعظم عج را ناخدای کشتی انقلاب خطاب نموده و از ایشان درخواست کردند تا کشور خودشان را به ساحل نجات برسانند.
فلذا برای مواجهه صحیح و نقش آفرینی مناسب و هماهنگی بیشتر با برنامه های الهی و نصرت سکاندار عالم و خلیفه خدا روی زمین امام زمان عج بایستی بطور جهشی و با سرعت و شدت بیشتری سطح آمادگی ها و توانمندی ها را در ابعاد مختلف و متناسب با نسخه قرآنی و ولایی بالا برد و به قول رهبری عزیز ” ملت ایران باید قوی شود.”
الحمدلله رب العالمین

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کاخ سفید مسجد شد؟؟؟

ويدئو/ اجرای نماز جماعت توسط بیش از ۵۰۰۰ نفر از تظاهرات کنندگان حامی فلسطین در قلب امریکا،

سیاست آندلسی کردن ایران

ويدئو/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.