سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / قاتلین بیماران پروانه‌ای خواستار کمک به کرونایی‌ها شدند!

قاتلین بیماران پروانه‌ای خواستار کمک به کرونایی‌ها شدند!

مشخص نیست پمپئو با چه هدفی ادعای واهی کمک به بیماران کرونایی ایرانی را مطرح کرده است، ادعایی که باعث می شود یاد و خاطره تمام قربانیان سیاست های خثمانه آمریکا علیه ملت ایران در اذهان مرور شوند.

: آمریکایی ها در جدیدترین اظهارنظر به ظاهر بشردوستانه‌شان مدعی کمک به بیماران کرونایی ایران شدند؛ مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای از آمادگی این کشور برای کمک به مبتلایان به ویروس کرونا در ایران خبر داده بود. او با تأکید بر این که آمریکا در کنار مردم ایران ایستاده است(!) گفت که پیشنهاد آمریکا در این زمینه از طریق سفارت سوئیس در تهران به مقام‌های جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شده است.

  اما این ادعای دروغین و فریبکارانه دولت مردان آمریکایی بی جواب نماند و سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به ادعای وزیر امور خارجه آمریکا برای کمک به ایران در خصوص ویروس کرونا بیان کرد که قبل از آنکه این درخواست به ایران اعلام شود در رسانه‌ها اعلام شده است و روی آن تبلیغات وسیع انجام شد، این ادعا را یک حرکت تبلیغاتی و ریاکارانه دانست که با اغراض سیاسی و به‌منظور فریب افکار عمومی جهانیان صورت می‌گیرد.

سید عباس موسوی افزود: ادعای کمک به ایران برای مقابله با کرونا از سوی کشوری که با تروریسم اقتصادی خود باعث فشارهای گسترده بر مردم ایران شده و حتی راه خرید دارو و تجهیزات پزشکی را مسدود کرده است، ادعایی مضحک و یک بازی سیاسی ــ روانی است.

ادعای کمک آمریکایی ها به بیماران کرونایی در حالی مطرح شده است که شهروندان آمریکایی با بحران کرونا رو به رو هستند و به غیر از کمبود ماسک و تجهیزات پزشکی، بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای آمریکا نیز از ترس کمبود و قحطی با کمبود و نبود اقلام ضروری روبه رو هستند.

علاوه بر این به تازگی رسانه انگلیسی بی بی سی نیز شمار مبتلایان به کرونا در ایالت واشنگتن را 1500 نفر و تلفات این ویروس را نیز 6 نفر اعلام کرده است.

اما اگر از بحران زده بودن آمریکا در مقابله با این ویروس و وضعیت بهتر ایران در مدیریت و کنترل این بیماری نسبت به آمریکا نیز چشم پوشی کنیم، آمریکایی ها با تحریم های دارویی که علیه ملت ایران وضع کرده اند، بسیاری از بیماران پروانه ای (EB) را با مشکل کمبود پانسمان مورد نیاز درگیر کرده اند، تحریم های ظالمانه ای که از اردیبهشت سال ۹۷ مصادف با می ۲۰۱۸ علیه این بیماران وضع شد. آبان ماه امسال مدیر عامل خانه ای‌بی از مرگ ۱۵ کودک ای‌بی به دلیل عفونت ناشی از نبود همین پانسمان‌های تحریمی خبر داد. تاکنون  در تمام کشور ۷۰۰ بیمار پروانه‌ای شناسایی شده‌اند و تعداد بیماران «ام‌پی‌اس» شناخته شده در کشور هم ۳۰۰ نفر است که برآورد می‌شود هزار نفر به این بیماری مبتلا باشند که تمام این 1000 بیمار نادر در خطر مرگ تدریجی بر اثر تحریم‌های دارویی آمریکا قرار دارند.

آمریکایی ها در طول جنگ هشت ساله ما با عراق رژیم صدام را به تسلیحات شیمیایی و بیولوژیک مجهز کردند که علاوه بر حدود صدهزار قربانی ناشی از جنگ شیمیایی عراق بر ضد ایران، در حال حاضر ده‌ها هزار جانباز شیمیایی در کشور وجود دارد که اوضاع جسمی حدود هشت هزار تن از آن‌ها وخیم و بحرانی است. همچنین کودکان و شهروندان غیرنظامی بیشماری پس از جنگ به سبب استنشاق گازهای سمی رها شده از جانب صدامیان، به بیماری‌های خونی، ریوی و پوستی مبتلا شدند.

البته آمریکا تنها شریک جنایت شیمیایی صدام نبود و آلمان های خبیث نیز دستشان به خون هزاران ایرانی بی گناه آلوده است. اروپایی ها خباثتشان کمتر از آمریکایی‌ها نیست، فرانسوی ها نیز مانند آلمانی‌ها روزی با فروش خون های آلوده به ویروس ایدز بسیاری از ایرانیان را به کام مرگ کشاندند.

حافظه ی تاریخی ملت ایران از جنایت های کوچک و بزرگ آمریکایی ها لبریز است، مشخص نیست پمپئو با چه هدفی ادعای واهی کمک به بیماران کرونایی ایرانی را مطرح کرده است، ادعایی که باعث می شود یاد و خاطره تمام قربانیان سیاست های خثمانه آمریکا علیه ملت ایران در اذهان مرور شوند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

این ویتامین به پیشگیری از آلزایمر و زوال عقل کمک می‌کند

درمان بیماران

با چای زردچوبه کبدتو صفر کیلومتر کن

درمان بیماران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.