سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / اقدامات پلیس در برخورد با ناهنجاری‌ها مطالبه جدی مردم است

اقدامات پلیس در برخورد با ناهنجاری‌ها مطالبه جدی مردم است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدامات پلیس و برخورد با ناهنجاری‌ها و مقابله با مفاسد اجتماعی از سوی مردم پذیرفته شده و جزو مطالبات جدی آنهاست.

سردار سرلشکر حسین سلامی در جلسه مشترک فرماندهان و مسئولان سپاه و ناجا ضمن تقدیر از تلاش ارزشمند و مجاهدت‌های مظلومانه و در عین حال مقتدرانه ناجا در انجام وظایف خطیر و حفظ ارزش‌ها، اظهار داشت: در تمام دنیا پلیس یک نهاد مجری قانون، نظم و انضباط اجتماعی است.

سلامی اظهار داشت: اقدامات پلیس و برخورد با ناهنجاری‌ها و مقابله با مفاسد اجتماعی از سوی مردم پذیرفته شده و جزء مطالبات جدی آنها است.وی بر حمایت همه‌جانبه سپاه از طرح‌های هدفمند ناجا در ارتقای امنیت عمومی جامعه تاکید کرد.

پلیس در چارچوب قانون با هرگونه هنجارشکنی برخورد می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی هم در این جلسه اظهار داشت: اقدامات مشترک ناجا و بسیج در قرارگاه رمضان اثربخش بوده و باید سطح همکاری در زمینه‌های مختلف گسترش پیدا کند.سردار حسین ‌اشتری تصریح کرد: پلیس حافظ و پاسدار ارزش‌هاست و در چارچوب قانون با هرگونه هنجارشکنی برخورد می‌کند.وی از اجرای برنامه‌های ایجابی بسیج و نیز حمایت‌های بی‌دریغ سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بدون تعارف، با پلیسی که نگذاشت اشرار صندوق آرای مردم پلدختر را بدزدند

اعطای درجه تشویقی به صحبت الله نصیری و یک دستگاه خودرو، پلیس وظیفه شناس

رسانه باید مستند حرف بزند/ جمع کردن آوارها طول می‌کشد

:به شخصی گفتند با اینکه رئیس پلیس شده‌ای اما باز هم دزدی می‌شود او هم در پاسخ گفت برو ببین اگر من نبودم چه می‌شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.