سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / رسانه باید مستند حرف بزند/ جمع کردن آوارها طول می‌کشد

رسانه باید مستند حرف بزند/ جمع کردن آوارها طول می‌کشد

حسین شریعتمداری در دیدار مدیران رسانه‌ها با رئیس‌جمهور گفت:به شخصی گفتند با اینکه رئیس پلیس شده‌ای اما باز هم دزدی می‌شود او هم در پاسخ گفت برو ببین اگر من نبودم چه می‌شد.

حسین شریعتمداری در دیدار مدیران رسانه‌ها با رئیس‌جمهور گفت: به شخصی گفتند با اینکه رئیس پلیس شده‌ای اما باز هم دزدی می‌شود او هم در پاسخ گفت برو ببین اگر من نبودم چه می‌شد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان افزود: خواهش من این است که ما همه ما رسانه‌ای‌ها سعی کنیم مستند حرف بزنیم وگرنه همینطوری حرف زدن که راحت است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال اینکه می‌گویند یک بحران ناامیدی داریم، از کجا گفته می شود؟ بله مشکلات اقتصادی و گرانی هست اما اینکه می‌گویند بحران ناامیدی، نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا می‌آید؟ لذا باید حرف‌های ما یک مأخذ و مبنایی داشته باشد.

دانلود فیلم

او تاکید کرد: اینکه دولت سیزدهم چه چیزی را تحویل گرفته، مهم است مثلا فرض کنید وقتی فردی که ۶ سال وزیر راه و شهرسازی بود، اما افتخارش این بود که حتی یک واحد مسکن افتتاح نکرد یا وقتی وزیر نیروی وقت افتخارش این است که یک نیروگاه هم نساخته یا وقتی وزیر وقت نفت ساخت پالایشگاه را کثافت کاری می‌داند یا وقتی وزیر صمت می‌گوید باید از خارج مدیر وارد کنیم، معلوم است که در چنین حالتی ناامیدی ایجاد می‌شود.

شریعتمداری در ادامه افزود: جمع کردن این مشکلات و آواربرداری‌ها طول می‌کشد و باید این موضوع را در نظر داشته باشیم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

۹۰ درصد تذکرگیرندگان در «طرح نور» رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی

روی دیگر نهضت آزادی در مستند «۴۳ روز»

دولت موقت مهدی بازرگان ،عدم برخوردش با معاندین، دموکرات ها و کومله ها را در رسیدن به هدف خود که جدایی کردستان بود را دنبال می‌کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.