سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معجزات / معجزات/تکلم مخلوقات با علی ولی الله

معجزات/تکلم مخلوقات با علی ولی الله

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین

معجزات امام امیرالمومنین صلوات الله علیه

پیغمبراکرم صل الله علیه واله وسلم فرمود: ای علی! خدا را به جلال محمد و آل پاکش – که بعد از محمّد تو بزرگ ایشانی – بخوان که این کوه ها را به هر چیز که می خواهی مبدل کند، پس علی علیه السلام خدا را خواند

و کوه ها مبدل به نقره شد (و به اذن پروردگار به زبان آمده) گفتند: یا علی ای وصی رسول خدا ! خداوند به ما دستور داده که مطیع امر تو باشیم اگر می خواهی از ما برای پیشبرد کارت انفاق دهی هر زمان که بخواهی ما حاضریم و تو می دانی حکم و دستور خود را درباره ما جاری سازی.
پس از آن کوه ها مبدل به مشک و عنبر و یاقوت و سایر چیزهای قیمتی شده به همین نحو به آن حضرت آمادگی خود را جهت فرمان آن بزرگوار اعلام داشتند.

پس از آن رسول خدا صل الله علیه واله وسلم فرمود: خدا را به محمد و آل پاکش – که بعد از محمد صل الله علیه واله وسلم تو بزرگ آنهایی – بخوان که درخت های آنجا را به صورت مردانی مسلح و سنگ ها را به صورت شیران و پلنگ ها و افعی ها در آورد،

مولا علی علیه السلام به همان قسم خدا را خواند، تمامی کوه ها از مردان مسلح و شیران و پلنگ ها و افعی ها پر شده و هر کدام گفتند: یا علی ای وصی رسول خداصل الله علیه واله وسلم ، ما را خداوند مسخر فرمان تو قرار داده است.

اثبات الهداة ،ج4 ص593 .

اللّهم صلّی علی محمّد وآل محمّد وعجّل فرجهم

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چه کسی شب قدر را می تواند درک کند

ويدئو/ محضر مولانا مهدی سلام الله علیه

چه کار کنیم از شب قدر بیشتر بهره مند بشیم؟

معرفت مولانا امیرالمومنین علیه السلام فقط از مسیر قرآن میسر است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.