سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / بیش از ۱.۱میلیون نفر در غزه با ناامنی شدید غذایی روبرو هستند

بیش از ۱.۱میلیون نفر در غزه با ناامنی شدید غذایی روبرو هستند

بیش از 1.1میلیون نفر در غزه با ناامنی شدید غذایی روبرو هستند

دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل متحد با اشاره به اینکه هیچ جایگزینی درباره کمک‌های زمینی برای نجات جان مردم غزه وجود ندارد اعلام کرد بیش از ۱.۱ میلیون نفر دراین منطقه با ناامنی شدید غذایی مواجهند.

در سایه تداوم تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و محاصره سنگینی که علیه این منطقه تحمیل کرده، دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل متحد امروز پنجشنبه هشدار داد که زمان رو به اتمام است و موانع دسترسی به کمک رسانی در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

در بیانیه این دفتر تاکید شده است که بیش از 1.1 میلیون نفر در غزه با سطح شدید ناامنی غذایی مواجه هستند.

این نهاد سازمان ملل در ادامه اعلام کرد که هیچ جایگزینی برای ارسال کمک‌های زمینی به غزه با هدف نجات جان مردم این منطقه به ویژه در شمال که با یک بحران هولناک مواجه است، وجود ندارد.

از سوی دیگر صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) هم در بیانیه‌ای با اشاره به وضعیت غیرانسانی کودکان غزه اعلام کرد: قطعنامه صادر شده توسط شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه باید به سیاه‌ترین فصل‌های بشریت پایان دهد و صرفا نمادین نباشد.

«جیمز الدر» سخنگوی یونیسف در این زمینه طی یک مصاحبه ویدئویی از رفح در جنوب غزه گفت که وضعیت غزه به سطحی رسیده است که می‌توان آن را تاریک ترین فصل تاریخ بشریت توصیف کرد

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کاریکاتور/ خط دفاع ناموفق حامیان اسرائیل

وعده صادق

کاریکاتور/ لانه زنبور

عاقبت طمع

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.