سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان

ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان

مردم معترض در فرانسه، اردن، مغرب و تونس در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تظاهرات برگزار کردند.

 مردم معترض در فرانسه، اردن، مغرب و تونس در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تظاهرات برگزار کردند.

تحصن زنان اردنی برای درخواست توقف حملات صهیونیستی به غزهکانال تلگرامی شبکه خبری قدس، با انتشار تصاویری نوشت: شماری از زنان اردنی با تحصن مقابل مقر اتحادیههای مشاغل در امان (پایتخت اردن)، اقدام برای متوقف کردن حملات اسرائیل به نوار غزه را خواستار شدند.

برگزاری تظاهرات حمایت از غزه در پاریسکانال تلگرامی الرساله تصاویری از برگزاری تظاهرات در پاریس پایتخت فرانسه در محکومیت جنگ در غزه منتشر کرد.

سومین روز پیاپی از تظاهرات مردم اردن مقابل سفارت رژیم صهیونیستیشبکه تلویزیونی العالم گزارشی از سومین روز پیاپی از تظاهرات مردم پایتخت اردن مقابل سفارتخانه رژیم صهیونیستی منتشر کرد.هزاران تن از مردم اردن با سر دادن شعارهایی در حمایت از مردم غزه و محکوم کردن رژیم صهیونیستی در اطراف سفارت این رژیم در امان جمع شدند و حمایت مطلق خود از گروههای فلسطینی در نوار غزه را اعلام کردند.مرد: ما و همه ملت اردن امروز آمده ایم تا آنچه را برای برادرانمان در سرزمینهای اشغالی و به ویژه غزه میگذرد محکوم کنیم و از دولت اردن میخواهیم روابط خود با دشمن صهیونیستی را به طور کامل قطع کند و این سفارت ملعون را ببندد.تظاهرکنندگان از دولت اردن خواستند هرنوع عادی سازی با اشغالگران صهیونیست را متوقف و پیمان نامه صلح وادی عربه را لغو کند. آنها تاکید کردند این رژیم اشغالگر بر اساس خون ریزی بنا شده است و جز با همان روشی که روی کار آمده است از میان نخواهد رفت. محمد البشیر عضو همایش ملی حمایت از مقاومت در اردن: این یک رژیم غاصب و جنایتکار است که به کشتار ادامه خواهد داد از این رو باید با نیروی نظامی با آن مقابله کرد و نباید فقط به کمکهای پزشکی و غذایی بسنده کنیم.نیروهای امنیتی که در تعداد زیاد در اطراف سفارت رژیم اشغالگر صهیونیست حضور داشتند مانع رسیدن تظاهرکنندگان به آن ساختمان شدند.در سومین روز متوالی، مردم اردن یک بار دیگر فراخوان یورش به سفارت رژیم اشغالگر و محاصره آن در امان را صادر کردند. این فراخوانها نشانگر خشم مردم و محکوم کردن ادامه جنگ نیروهای اشغالگر صهیونیستی علیه مردم غزه است.

حمایت از مردم فلسطین در تونسحامیان فلسطین در تونس برای مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، مقابل ساختمان شهرداری در خیابان حبیب بورقیبه تجمع کردند.شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی خواستار تحریم کالاهای اسرائیلی شدند.
تظاهرات مردم مغرب در شهر طنجه در حمایت از غزهکانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، تصاویری از تظاهرات گسترده مردم مغرب در شهر طنجه در حمایت از مردم فلسطین و غزه منتشر کرد. شرکت کنندگان در این تظاهرات شبانه، شعارهایی در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر فلسطین و در حمایت از فلسطین و غزه سر دادند.

تظاهرات حمایت از غزه در پایتخت مغربکانال تلگرامی الرساله؛ تصاویری از تظاهرات شهروندان مغربی مقابل پارلمان این کشور در رباط در اعلام حمایت از غزه منتشر کرد. تظاهرکنندگان شعار «زنده باد فلسطین و زنده باد مقاومت» سر دادند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کاریکاتور/ خط دفاع ناموفق حامیان اسرائیل

وعده صادق

کاریکاتور/ لانه زنبور

عاقبت طمع

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.