سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / روایت زن فلسطینی از محاصره بیمارستان الشفاء غزه: 3 روز است که گرسنه‌ایم!

روایت زن فلسطینی از محاصره بیمارستان الشفاء غزه: 3 روز است که گرسنه‌ایم!

پس از اینکه نظامیان رژیم صهیونیستی بیمارستان «الشفاء» را برای سومین روز متوالی محاصره کردند، یک زن فلسطینی، این محاصره را روایت می‌کند و تأکید دارد که طی این سه روز، گرسنه بوده است.

 رژیم صهیونیستی از سه روز پیش، بیمارستان «الشفاء» واقع در شهر غزه را محاصره کرده است. یکی از زنان شهر غزه که در محاصره صهیونیستها قرار دارد، شرح دردناکی از وضعیت مردم این منطقه ارائه می‌کند.

این زن فلسطین که کودک خود را در آغوش دارد، می‌گوید که سه روز است که چیزی نخورده و به خاطر این محاصره، این سه روز، روزه‌دار است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، منازل همسایگان ما را منهدم کردند، افزود: خیابانها پُر از شهدا و افراد مجروح است. آنان، جوانان ما را بازداشت کرده‌اند.

این زن با اشاره به اینکه کودکان در محاصره نیز شیر ندارند که بخورند، تصریح کرد: کودکان ما از سوء تغذیه رنج می‌برند. کشورهای عربی کجا هستند؟ چرا کسی به فریاد ما نمی‌رسد. ما خواستار آتش‌بس هستیم.

بیمارستان الشفاء جایی است که 30 هزار آواره و بیش از 5 هزار مجروح را در خود جای داده است. اشغالگران خانواده‌های فلسطینی حاضر در اطراف مجتمع پزشکی الشفاء را در سایه بمباران شدید و تیراندازی به سوی هر جنبنده‌ای در منطقه‌، به تخلیه محله الرمال وادار کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی که نخستین‌بار حدود چهار ماه پیش به بهانه فعالیت نیروهای مقاومت در مجمتع بیمارستانی الشفاء و احتمال نگهداری اسرای اسرائیلی در آن، به آن حمله کرده بود، بامداد روز دوشنبه در 164‌مین روز جنگ غزه بار دیگر به آن یورش برد و با توپخانه، جنگنده‌ها و پهپادهای خود این ساختمان و محوطه آن را هدف قرار داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که تنها «عملیاتی فوق دقیق در نقاط محدودی» از این بیمارستان صورت گرفته و دلیل آن درز اطلاعاتی در باره حضور «رهبران ارشد حماس در این بیمارستان » و تدارک آنها برای حملات جدید است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خیزش دانشجویی در کشورهای جهان برای حمایت از فلسطین

اعتراضات دانشجویان کشورهای مختلف در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

بازداشت گسترده دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه های آمریکا

پلیس آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.