سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / نوزادان فلسطینی بین مرگ و زندگی دست و پا میزنند

نوزادان فلسطینی بین مرگ و زندگی دست و پا میزنند

مقامات سازمان ملل تایید کردند به سبب کمبود مواد غذایی و کمبود دارو، نوزادان در نوار غزه با وزنهای غیر طبیعی به دنیا میآیند و شمار زیادی از آنها پس از ولادت از دنیا میروند.

  مقامات سازمان ملل تایید کردند به سبب کمبود مواد غذایی و کمبود دارو، نوزادان در نوار غزه با وزنهای غیر طبیعی به دنیا میآیند و شمار زیادی از آنها پس از ولادت از دنیا میروند.

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی فردا تشکیل جلسه می دهد
پایگاه خبری عرب ۴۸ نوشت دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد عصر یکشنبه کابینه جنگ برای ارائه دستور کار هیئت مذاکره کننده که قصد سفر به دوحه را دارد، تشکیل جلسه میدهد.

خرابی های غزه، چهار برابر خرابی های زلزله ترکیه است
از زمان آغاز جنگ «کشتار جمعی» در غزه، رژیم صهیونیستی هیچ ساختمانی را در نوار غزه سالم نگذاشته است.«زهدی الغریز» مشاور سرپرست وزارت دولت محلی غزه گفت رژیم صهیونیستی ۸۰ درصد از زیر بناهای شهر غزه را از جمله خیابانها، تاسیسات و خانهها از بین برده است. این میزان چیزی نزدیک به ۴ برابر خرابیهای زلزله ترکیه است. وی افزود صهیونیستها بیشتر زیربناهای صنعتی و تجاری نوار غزه را هم ویران کردند. میزان خرابی در خیابانها و جادهها ۹۰ درصد است.الغریز برآورد اولیه خسارتها به ساختمانها را ۴۵ میلیارد دلار عنوان کرد.

نوزادان فلسطینی بین مرگ و زندگی دست و پا میزنند نوزادان فلسطینی بین مرگ و زندگی دست و پا میزنند نوزادان فلسطینی بین مرگ و زندگی دست و پا میزنند نوزادان فلسطینی بین مرگ و زندگی دست و پا میزنند نوزادان فلسطینی بین مرگ و زندگی دست و پا میزنند

نوزادان فلسطینی بین مرگ و زندگی دست و پا میزنند
مقامات سازمان ملل تایید کردند به سبب کمبود مواد غذایی و کمبود دارو، نوزادان تازه به دنیا آمده در نوار غزه با وزنهای غیر طبیعی به دنیا میآیند و شمار زیادی از آنها پس از ولادت از دنیا میروند.  نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در فلسطین تاکید کرد کودکان غزه با وزنهای غیر طبیعی به دنیا میآیند و اتفاقهایی که در نوار غزه روی میدهد، فراتر از سطح بحران انسانی است.

 بیرون کشیدن پیکر شهدا
کانال خبری شبکه اعلام العدو تصاویری از تلاش ها برای بیرون کشیدن پیکر شهدا و مجروحان از زیر آوار ساختمان الماسه پس از انهدام آن به دست رژیم اشغالگر پخش کرد.

تظاهرات در تل آویو علیه دولت نتانیاهو
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر به طور مستقیم تصاویری از تظاهرات در تل آویو پخش کرد که در اعتراض به دولت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و مطالبه برگزاری انتخابات زودهنگام برگزار شده است.

 رنج های زنان فلسطینی در شرایط وخیم نوار غزه
زنان فلسطینی در نوار غزه در شرایط وخیمی که در آن بسر می برند از رنج های خودشان می گویند. شهروند فلسطینی : زندگی ما صد و هشتاد درجه تغییر کرده است. زندگی به کلی تعطیل شده است. همه چیز از دست رفته است. آن زمان همه در منزل زندگی می کردیم و همه وسایل رفاه و آسایش را داشتیم. الآن چیزی نداریم. خودتان می بینید. الآن در خیابان زندگی می کنیم. بسیاری از مردم روز خود را بدون آب می گذرانند. از برق هم خبری نیست. نمی توانیم گوشی های تلفن همراه را شارژ کنیم. پول نداریم. ما اینجا بیمار سرطانی داریم. اما هیچ دارو و درمانی وجود ندارد.

روی آوردن اهالی شمال غزه به خوردن علف به علت قحطی
شبکه خبری قدس تصاویری از اهالی شمال غزه پخش کرد که از فرط نیاز به مواد غذایی به خوردن علف ها روی آورده اند. نمی خواهیم دست خالی برویم… بچه ها دارن از گرسنگی می میرند.»…

تظاهرات در اروپا برای درخواست توقف جنگ علیه غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر به طور مستقیم تصاویری از برگزاری تظاهرات در شهرهای مختلف اروپا مانند آلمان، ایتالیا و دانمارک برای درخواست توقف جنگ علیه نوار غزه پخش کرد.

ویرانی های دانشگاه الازهر غزه
شبکه خبری سما تصاویری از ویرانی های دانشگاه الازهر غزه که مورد حمله رژیم اشغالگر قرار گرفته است، پخش کرد.

دیدار میان رهبران حماس و انصارالله یمن
رهبران جناح های مختلف فلسطینی از جمله حماس و انصارالله یمن هفته گذشته برای گفتگو درباره “هماهنگی” اقدامات خود علیه رژیم صهیونیستی ملاقات کردند.به گزارش خبرگزاری فرانسه، هفته گذشته نشست مهمی با حضور مقامات ارشد حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با هیئتی از  انصارالله  برگزار شد.

آنروا: سوءتغذیه در جنوب نوار غزه هم در حال افزایش است
به گزارش پایگاه خبری شمس نیوز، عدنان ابو حسنه مشاور اطلاع رسانی آنروا گفت با توجه به کمبود غذا در نوار غزه با فاجعه بزرگ مواجه هستیم. کمکهایی که از طریق آسمان به غزه ارسال میشود ناکافیست و نیازهای مردم را برطرف نمیکند. سوء تغذیه پدیدهای خطرناک است که در جنوب نوار غزه هم در حال گسترش است.

۵۰ شهید در مرکز نوار غزه
به گزارش پایگاه خبری غزه الان، از ساعات اولیه صبح امروز ۵۰ شهید از اردوگاه النصیرات و دیر البلح در مرکز نوار غزه منتقل شده اند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین حملات رژیم اشغالگر به نوار غزه را محکوم کرد
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با محکوم کردن جنایت های رژیم اشغالگر، اعلام کرد که حملات هوایی شامگاه جمعه ارتش این رژیم به اردوگاه النصیرات، غزه و رفح که به شهادت ده ها غیر نظامی فلسطینی منجر شد، لکه ننگی بر پیشانی جامعه بین الملی است.جبهه مردمی افزود: اگر چراغ سبز و حمایت همه جانبه آمریکا نبود، جنایت های دشمن صهیونیست هرگز به این حد نمی رسید.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کودکان، مادران باردار و نوزادان غزه از گرسنگی می‌میرند

سازمان دیده بان حقوق بشر

مادران انگلیسی علیه کشتار کودکان فلسطینی

در انگلیس مادران به همراه فرزندان خود توقف جنایت و کودک کشی در غزه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.