سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / اسرائیل طی 4 ماه به اندازه 4 سال جنگ جهانی کودک کشته است

اسرائیل طی 4 ماه به اندازه 4 سال جنگ جهانی کودک کشته است

دیروز کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی(آنروا) با انتشار آماری هولناک نشان داد چرا به رژیم صهیونیستی می‌گوییم «رژیم کودک‌کش».

«کودک‌کشی»، فقط از یک رژیم آپارتاید بر می‌آید؛ رژیمی که ایدئولوژیست‌هایش صراحتا می‌گویند «غیر از ما هیچ کس انسان نیست» یا «چیزی به نام غیرنظامی در غزه وجود ندارد.» رژیم صهیونیستی برجسته‌ترینِ این رژیم‌هاست که در طول تاریخ نیز همواره منفور بوده است. اقلیتی که پشت نام «یهود» پنهان شده‌اند و همه بشریت را خدمتگزار خود و مستحق مرگ می‌دانند. آنچه در این چند خط نوشتیم، ادعا و شعار نیست. با یک جست و جوی ساده می‌توان هزاران سند و فیلم و گزارش برای این ادعا ردیف کرد. چرا راه دور برویم. همین «غزه»! غزه امروز بزرگ‌ترین سند برای آپارتاید خواندن رژیم صهیونیستی است. واژه «کودک‌کش» با استناد به جنایات همین رژیم صهیونیستی وارد ادبیات سیاسی جهان شده است. حالا «آنروا» گزارشی واقعا تکان دهنده از کودک‌کشی رژیم اسرائیل منتشر کرده است که خبرگزاری ایسنا آن را منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، «فیلیپ لازارینی»، کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد: «تعداد کودکان کشته شده در نوار غزه در چهار ماه جنگ با اسرائیل بیشتر از چهار سال درگیری در سراسر جهان است.» به نقل از لوریان لو ژور، لازارینی در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس ضمن محکوم‌کردن «جنگ علیه کودکان» نوشت: تعداد کودکانی که گفته می‌شود طی تنها چهار ماه در غزه کشته شده‌اند، بیشتر از تعداد کودکانی است که در چهار سال گذشته در تمام درگیری‌ها در سراسر جهان کشته شده‌اند. وی در ادامه به ارقام سازمان ملل اشاره می‌کند که بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲، 12 هزار و 193 کودک در درگیری‌ها در سراسر جهان کشته شده‌اند و این در حالی است که در غزه طی فقط 4 ماه 12 هزار و 300 کودک قتل عام شده‌اند! گفتنی است حملات رژیم صهیونیستی به غزه-که با حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا، انگلیس و چند کشور مرتجع عربی صورت می‌گیرد- تاکنون نزدیک به 32 هزار شهید و بیش از ۷۲ هزار مجروح بر جای گذاشته است. طبق گزارش وزارت بهداشت غزه، ۷۲ درصد از قربانیان این حملات را کودکان و زنان بی‌گناه تشکیل می‌دهند. و طبق گزارش رسمی سازمان ملل 70 درصد کل شهدا غیرنظامی‌اند.

نامه اعتراضی 100 چهره علمی اروپا

اگرچه سران کشورهای غربی در جنایات رژیم صهیونیستی شریک هستند اما مردم سراسر دنیا همیشه علیه این جنایات موضع گرفته‌اند. یا به شکل راهپیمایی‌های خیابانی، یا انتشار نامه‌های سرگشاده یا حتی به شکل خودسوزی! دیروز خبر رسید حدود ۱۰۰ شخصیت علمی اروپایی نابودی برنامه‌ریزی شده نظام آموزشی فلسطین را در نوار غزه محکوم کردند.

 وزارت آموزش فلسطین اعلام‌ کرد حدود چهار هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در حملات اخیر اسرائیل به غزه کشته شده‌اند و هزاران تن دیگر نیز زخمی شده‌اند. ضمن این که ۷۰ درصد دانشگاه‌ها در نوار غزه به طور کامل تخریب شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم نیز نوشته است ۶۵۰ وکیل شیلیایی از نتانیاهو و کابینه‌اش به دادگاه لاهه شکایت کردند. این اقدام وکلای شیلی در پی نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه صورت می‌گیرد.

تجمع ضد صهیونیستی کارکنان گوگل

نخستین بار حدود یک هفته پیش بود که خبر رسید، یکی از مهندسین و کارکنان گوگل پس از مشاهده جنایات صهیونیست‌ها در غزه و مشارکت شرکتی که در آن کار می‌کند در این جنایات، با صدای بلند علیه همکاری گوگل با رژیم صهیونیستی اعتراض کرد. اما همین اعتراض باعث اخراج او از کارش شد. چند روز بعد اعلام شد، گوگل امکانات ویژه‌ای را برای ارتش رژیم صهیونیستی مهیا کرده تا به کمک آن، راحت‌تر اقدام به کشتار فلسطینیان کند. حالا هم خبر رسیده است که دست‌کم 600 تن از پرسنل این شرکت نیز نتوانسته‌اند، همکاری با صهیونیست‌های کودک‌کش را هضم کنند لذا همگی با وجود آگاهی از امکان اخراج شدنشان، دست به اعتراض زده‌اند. آنها می‌گویند، تکنولوژی که گوگل در اختیار ارتش رژیم صهیونیستی گذاشته است، در واقع کشتار و نسل‌کشی را «آسان» می‌کند. شعار این 600 نفر «نه به تکنولوژی برای تبعیض نژادی و آپارتاید» است.

صدای اعتراض بورل هم درآمد

صهیونیست‌ها علاوه‌بر سلاح‌های ممنوعه و غیرممنوعه و کشتار عمدی زنان و کودکان، به ابزار دیگری رو آورده‌اند که نفرت جهانیان را از این رژیم دو چندان کرده است: «گرسنگی». طبق گزارش‌هایی که از این باریکه منتشر می‌شود چیزی بالغ بر 25 فلسطینی فقط بر اثر گرسنگی جان باخته‌اند. شویِ کمک‌رسانی آمریکایی‌ها هم علاوه‌بر این که باعث کشته شدن شماری از ساکنان این‌جا شده است-بنابر اعلام فلسطینی‌ها- حتی یک درصد نیاز غذایی غزه را هم تامین نمی‌کند. گزارش‌های عجیب و غریبی هم از سوءتغذیه مادران باردار و کودکان شیرخوار منتشر شده است که شنیدنش مو به تن آدمی سیخ می‌کند. سازمان ملل در همین رابطه اعلام کرد که ۹۰ درصد کودکان زیر دو سال در غزه از فقر شدید غذایی رنج می‌برند و ۹۵ درصد زنان باردار و زنانی که شیر می‌دهند نیز از کمبودِ شدید غذا رنج می‌برند. حمایت از چنین رژیم حتی برای برخی متحدانش هم سخت شده و آنها هر از چندگاهی برای حفظ ظاهر هم که شده علیه این رژیم موضعی می‌گیرند. مثلا روز سه‌شنبه جوزپ بورل، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشاره به نام رژیم صهیونیستی در مقر سازمان ملل گفت: «از گرسنگی به‌عنوان بازوی جنگی در غزه استفاده می‌شود… این بحران انسانی، یک فاجعه طبیعی نیست. یک سیل نیست. یک زلزله نیست بلکه ساخته دست بشر است.»

2 میلیارد مسلمان کجا هستند؟

دیروز گزارشی جانسوز نیز توسط «محمد اسد» خبرنگار حاضر در غزه منتشر شد که بازتاب جهانی یافت. «محمد» رو به دوربین تلویزیون از مسلمانان انتقاد کرد و با تاثر خاصی گفت تردید دارد نماز و روزه‌های آنها مورد قبول پروردگار باشد اگر به داد مسلمانان غزه نرسند: «این سیاه‌ترین ماه رمضانی نیست که بر امت اسلامی می‌گذرد بلکه شاهد بدترین مسلمانانی هستیم که ماه رمضان تا به حال به خود دیده است. 2 میلیارد مسلمان به غیر از دعا کاری برای غزه نمی‌کنند. نمی‌دانم که خداوند چگونه دعا و نماز و روزه آنها را می‌پذیرد. مردم غزه هم مسلمان هستند. آنها گرسنه‌اند. دیروز این‌جا یک کیسه آرد باعث شهادت 150 نفر شد. 150 انسان با شلیک مستقیم گلوله کشته شدند. [اشاره به شلیک صهیونیست‌ها به جمعیتی که برای ردیافت غذا جمع می‌شوند] این به غیر از بمب‌هایی است که بر سر مردم می‌ریزند.»

اولین عملیات رمضان توسط کودک 14 ساله

معروف است که صهیونیست‌ها از ماه مبارک رمضان می‌ترسند. بخشی از دلیل این ترس عملیات‌های استشهادی است که در چنین ایامی علیه صهیونیست‌ها انجام می‌شود. دیروز اولین عملیات از این دست در کرانه باختری انجام شد و طی آن دو صهیونیست با سلاح سرد به شدت زخمی شدند. آن طور که کانال تلگرامی «مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین» به نقل از منابع عبری زبان نوشته است در ایست بازرسی «النفق» واقع در غرب بیت لحم دو نظامی صهیونیست با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفته و مجروح شدند. صهیونیست‌ها به سمت مجری عملیات تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد مجری محمد مراد ابو حامد کودک 14 ساله فلسطینی و از ساکنان روستای الخضر است. همزمان اظهارات یک استاد دانشگاه عبری زبان با اشاره با تحولاتی که به بخشی از آن در گزارش امروز اشاره شد پیش‌بینی کرد کار اسرائیل تمام است.

به گزارش تسنیم، این استاد با بیان اینکه «زمان نابودی صهیونیسم فرا رسیده است» به دروغ‌های شاخداری که صهیونیست‌ها از جنگ غزه می‌گویند اشاره کرد و گفت «آنها از هر دروغی استفاده خواهند کرد، از نوزادان شروع کردند، با تجاوز ادامه دادند و خواهند کرد. با میلیون‌ها دروغ دیگر ادامه دهید. ما دیگر باور نمی‌کنیم، امیدوارم دنیا هم باورنکند.» تسنیم به نام این استاد اشاره‌ای نکرد!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چیزی که رهبران عرب گذاشتند روی سرشون ، ایرانی‌ها انداختند زیر پاشون

طعنه تند و تیز بلاگر لبنانی به سران عرب، نابودی اسرائیل

سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از رهبر انقلاب

توراست معجزه در کف، ز ساحران مهراس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.