سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / از ماجراهای ارز مسافرتی تا خرید ماهی نوروزی

از ماجراهای ارز مسافرتی تا خرید ماهی نوروزی

ماجراهای دریافت ارز مسافرتی، کشف بزرگ مواد محترقه در تهران، ورود خانمهای تماشاگر به ورزشگاه آزادی و توصیه سازمان دامپزشکی کشور به خریداران ماهی نوروز، از مهمترین موضوعاتی است که در بسته امروز «ویژههای تهران» به آن اشاره شده است.

­بانک مرکزی به‌منظور پیشگیری از سوءاستفاده برخی افراد از ارز مسافرتی، در مکاتبه‌ای با فرودگاه‌های بین‌المللی کشور، اسامی مسافرانی که ارز دریافت، اما بلیت پرواز خود را لغو کرده‌اند را درخواست کرد.

بانک مرکزی در نظر دارد در صورت عودت ندادن ارز توسط این اشخاص، محدودیت‌های بانکی برای آنها اعمال نماید.خبر دیگر اینکه پلیس از کشف ۴۳ تن اکلیل سرنج و ۱۰ میلیون موادمحترقه در تهران خبر داد. به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، حدود ۴۰۰ کیلوگرم مواد محترقه فقط در ایستگاههای مترو کشف شده است. در حوادث چهارشنبه سوری امسال تا صبح امروز ۳ نفر در تهران جان خود را از دست دادند و ۱۵ نفر نیز مصدوم شدهاند. سه محل دچار انفجار شده و پنج دستگاه خودرو نیز دچار آسیب شده است. سردار محمدیان گفته ماموران پلیس ۲۲۱ نفر را در ارتباط با موادمحترقه بازداشت کردند و تعدادی مغازه هم مهر و موم شده است.همچنین اعلام شد ورود خانمهای تماشاگر شهرآورد فقط از در غربی ورزشگاه آزادی امکان پذیراست. رییس کمیسیون ورزشی استانداری تهران این مطلب رو گفته و افزوده: مترو و اتوبوسرانی هم تا ساعت ۲۴ روز برگزاری مسابقه (چهارشنبه) به خدمت رسانی به تماشاگران این مسابقه ادامه میدهند. خبر دیگه از دربی ۱۰۳ اینکه بازی فردا بین استقلال و پرسپولیس را ۲ گزارشگر بهطور جداگانه گزارش خواهند کرد. بینندگان بازی میتوانند با دکمۀ تغییر صدای تلویزیون، گزارشگر بازی را تغییر دهند.

گفتنی است که تاکنون گزارشگران دربی مشخص نشدهاند؛ و بنابر اعلام سازمان دامپزشکی کشور، شهروندان باید ۲۴ ساعت قبل از خرید ماهی نوروزی، در ظرفی آب بریزند تا کلر آن کاملا از بین برود. همچنین پس از انتقال ماهی به منزل بلافاصله باید آن را در ظرف جدید گذاشت.سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرده مردم از خرید ماهیان بیمار و بیحال با علائم شنای غیرفعال، فاقد رنگ شفاف و دارای لکهبر پوست بدن خودداری کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

فوت ۲۲۵ نفر در تصادفات نوروزی/ ۷۳۵۵ نفر مصدوم شدند

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا

انفجار نارنجک باقی‌مانده از “چهارشنبه‌سوزی” تهران

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.