سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / جهرمی: نخبگان دارایی ایران هستند

جهرمی: نخبگان دارایی ایران هستند

سخنگوی دولت در مراسم جشنواره ملی جوانان ایران گفت: از حضور در جمع ۳۱۰ پرچمدار ایران زمین و نخبگان کشور خوشحالم و بدانید این دولت به شما نخبگان نگاهی ویژه دارد.

: علی بهادری‌جهرمی در جشنواره ملی جوانان برتر ایران زمین یادآور شد: نگاه دولت این است که شما نخبگان کار را به دست بگیرید و در همه امور توانمندی‌های خود را نشان دهید.

وی گفت: سال ۱۳۸۶ سازمان مردم نهاد جوانان را ثبت کردیم. ۱۶ سال از آن دوران می‌گذرد که در چشم به هم زدنی گذشت. زمان به سرعت برق و باد می‌گذرد و امروز پرچم در دست شماست. اگر این را درک نکنیم یعنی الماس درونی خود را درک نکردیم.

سخنگوی دولت ادامه داد: فردایی زیباتر از امروز برای ما خواهید ساخت چراکه به توانمندی و ظرفیت‌های شما باور داریم. وقتی هم‌سن و سال شما جوانان امروز بودیم این همه دانش و تجربه امروز شما را نداشتیم و این یکی از نقاط مثبتی است که در شما دیده می‌شود.

جهرمی اضافه کرد: فرزندان و جوانان ایران زمین معدن طلا هستند. دارایی‌های ایران نفت و معادن نیست بلکه دارایی اصلی ما شما جوانان و نیروهای انسانی نخبه‌ای هستید که به درستی دشمن شما را هدف قرار داده است. در گذشته هدف دشمنان منابع کشور بود اما امروز می‌دانند که باید به سراغ جوانان نخبه بروند. آنها درصدد تلقین به جوان‌ها هستند که اگر ایرادی هست باید رفت اما نباید چشم را روی سایر فرصت‌ها و توانایی‌های بست.

وی گفت: آنها درصدد هستند تا روحیه اصلاح‌گرایی را از بین ببرند. به دنبال سیاه‌نمایی و نشان دادن نقاط ضعف و سیاهی هستند تا سایر نعمات دیده نشود. شما سرمایه‌های کشور هستید که باید وارد میدان شده و توطئه‌های آنها را از بین ببرید.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چرخ کارخانجات پس از سال‌ها رکود به حرکت در آمد

سخنگوی دولت

۶۰ فروند هواپیما و بالگرد در دولت سیزدهم خریداری شد/ افتتاح ۲هزار طرح بزرگ در ایام فجر

دولت سیزدهم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.