سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / کنار کشیدن خانم دیپلمات
NORTH CHARLESTON, SOUTH CAROLINA - JANUARY 24: Republican presidential hopeful and former UN Ambassador Nikki Haley holds a rally on January 24, 2024 in North Charleston, South Carolina. After her defeat to Trump in New Hampshire, Haley pledged to continue on to her home state of South Carolina, insisting she still has a path to the nomination. (Photo by Allison Joyce/Getty Images)

کنار کشیدن خانم دیپلمات

هیلی که با پیروزی در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در ایالات واشنگتن دی.سی و ورمونت تاریخ سازی کرده بود تصمیم به تعلیق کمپین انتخاباتی خود گرفت.

: طبق گمانه زنی رسانه‌های آمریکایی نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد کمپین انتخاباتی خود را در روز چهارشنبه ۶ مارس ۲۰۲۴ تعلیق خواهد کرد. هیلی که با پیروزی در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در ایالات واشنگتن دی سی و ورمونت تاریخ سازی کرده بود تصمیم به تعلیق کمپین انتخاباتی خود گرفت.

 پایگاه خبری آکسیوس به نقل یکی از منابع نزدیک به نیکی هیلی قرار است تا در روز چهارشنبه کمپین انتخاباتی این دیپلمات سابق جمهوری خواه تعلیق شود. این تصمیم پس از پیروزی‌های تاریخی اخیر این کاندیدای زن جناح جمهوری خواه گرفته شد.

هیلی که تا پیش از این اعلام کرده بود که به نفع کسی کنار نخواهد کشید، بعد از انتشار  نظرسنجی‌های اخیر تصمیم به کنار کشیدن از دور رقابت‌ها گرفت. هیلی با وجود پیروزی بی سابقه برای یک کاندیدای زن در جناح جمهوری خواه در دو ایالت آمریکا، همچنان رای کافی برای شکست ترامپ نداشت و بنابراین به احتمال زیاد شاهد رقابت تکراری بین بایدن و ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهیم بود. هیلی همچنین با وجود کنار کشیدن از دور رقابت‌ها اما از هیچ کاندیدای دیگری حمایت نکرد.

پیش از این نیز ران دیسانتیس از دیگر کاندیداهای جمهوری خواه که تلاش داشت تا گزینه جایگزین برای ترامپ در رقابت جمهوری خواهان باشد از دور رقابت‌ها کنار کشید. نیکی هیلی همچنین پس از کنار کشیدن از دور رقابت‌ها برای رقیب خود «دونالد ترامپ» آرزوی موفقیت کرد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

این‌بار کوه حتی موش هم نزایید!

وحوش آمریکایی و اروپایی‌

ایران با رعایت اخلاق جنگ ،در تنبیه متجاوز در آینده پرچمدار تمدن اسلامی خواهد بود

کشتار کور آمریکایی - صهیونیستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.