سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کتاب برگزیده / داستان شهادت و زندگی سه رفیق نوجوان در کتاب «سه چهارده»

داستان شهادت و زندگی سه رفیق نوجوان در کتاب «سه چهارده»

کتاب «سه چهارده» به قلم فاطمه سوریان توسط انتشارات رسول آفتاب منتشر شد.

رحیم مخدومی مدیر انتشارات رسول آفتاب  خبر از انتشار یک کتاب جدید در حوزه ادبیات دفاع مقدس داد و گفت: کتاب «سه چهارده» از تازه های نشر رسول افتاب است و عنوان کتاب اشاره دارد به ماجرای سه نوجوان چهارده ساله‌ای که با هم دوست بودند.

وی افزود: این سه نوجوان که هم محلی، همسایه و هم کلاس بودند و تصمیم می‌گیرند شناسنامه‌های خودشان را دست کاری کنند و به صف رزمندگان اسلام بپیوندند.

این نویسنده و ناشر اظهار داشت: قصه اعزام اینها و قصه دست کاری کردن شناسنامه و متوسل شدن به راه‌های گوناگون برای ورود به جبهه قصه‌ای است که نویسنده کتاب یعنی فاطمه سوریان در این کتاب به آن پرداخته است.

مخدومی گفت: نکات جالبی درباره این سه نوجوان وجود دارد و جدای از اینکه سه نوجوان چهارده ساله و هم سن و سال و همکلاس و دوست هستند، هر سه برادر شهید هم هستند و خانواده های آنها خانواده دو شهیدی هستند و در هر سه خانواده یک شهید مفقود می‌شود و مادرها چندین سال چشم انتظار هستند و این سه نفر یعنی همین سه دانش آموز که ماجرایشان در کتاب آمده هم به شهادت می‌رسند.

مدیر انتشارات رسول آفتاب در پایان بیان کرد: فاطمه سوریان نویسنده این کتاب  خودش فرزند شهید هست و یکی از این سه نوجوان هم عموی او است.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کتاب سربلند میدان ..را بخوانید

سرگذشت و زندگی سردار شهید سیدمحمد حجازی

استقبال از کتابی که رهبر انقلاب خواندن آن را توصیه کردند

مجموعه ۱۵ جلدی "سرگذشت استعمار"

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.