سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / احترام کهنه سربازان آمریکایی به بوشنل با آتش زدن یونیفورم‌های خود

احترام کهنه سربازان آمریکایی به بوشنل با آتش زدن یونیفورم‌های خود

برخی از نظامیان سابق ارتش آمریکا در تجمعی اعتراضی در شهر پورتلند برای حمایت از فلسطین اشغالی و همراهی با مردم بی‌دفاع نوار غزه لباس‌های نظامی خود را به آتش کشیدند.

 نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مشارکت کنندگان در تجمع برای اعلام حمایت از آتش بس در نوار غزه لباس‌های نظامی خود را به آتش کشیدند، این اقدام در تجمعی اتفاق افتاد که توسط کهنه سربازان ضد جنگ برگزار شده بود.

.

این اقدام پس از ایراد سخنرانی‌های تاثیر گذار از جمله سخنرانی یکی از مجروحان جنگ ویتنام و از اعضای وابسته به حزب سوسیال دموکرات روی داد که بسیاری از تجمعات ضد جنگ را سازمان‌دهی کرده است.

این تجمع اعتراضی برای بزرگداشت آرون بوشنل خلبان آمریکایی برگزار شد که خود را در برابر سفارت رژیم صهیونیستی در لوس آنجلس به آتش کشید و با این اقدام اعتراض خود به سیاست‌های کشور آمریکا در حمایت از تجاوز به غزه را اعلام کرد.

روزنامه آمریکا پولیتیکو مرگ این سرباز آمریکایی را نقطه اوج موج فزاینده نارضایتی علیه سیاست‌های کاخ سفید در قبال نوار غزه توصیف کرد.

برخی از شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی روی لباس‌های خود نوشته بودند «آتش بس هم اکنون» و تاکید داشتند سیاست خارجی آمریکا تامین کننده و تسلیح کننده نسل کشی در نوار غزه است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حملات دقیق، بی‌وقفه و کوبنده حزب‌الله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی

طوفان الاقصی غزه

قیام 200 دانشگاه آمریکا علیه جنایات اسرائیل 

حداقل 200 دانشگاه آمریکا در کنار دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه، استرالیا، انگلیس و کانادا در اعتراض به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.