سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / جواب سخنگوی شورای نگهبان به اصلاح طلبان تندرو

جواب سخنگوی شورای نگهبان به اصلاح طلبان تندرو

طحان نظیف گفت: این روزها بحث فهرست های جریانات مختلف مطرح می شود که در مرحله اعلام هستند. اینها حاکی از این است که جریانات مختلف در انتخابات تریبون و نماینده دارند.

: نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان همزمان با اولین روز نمایشگاه رسانه های ایران در سالن نشست این نمایشگاه برگزار شد.

طحان نظیف در پاسخ به سوال جهان نيوز مبنی بر اینکه با وجود تایید صلاحیت ۱۵ هزار نفر برای انتخابات مجلس، گروهی از جریان اصلاحات اعتقاد دارند که افراد تایید شده همه از یک جناح هستند، گفت: به نظر من اعداد و ارقام گویا هستند. از حدود ۲۰ هزار نفر، نزدیک به ۱۵ هزار نفر یعنی نزدیک به ۷۳ درصد تایید صلاحیت شدند. اینکه بگوییم این افراد همه برای یک جریان سیاسی هستند درست نیست و حتی در یک خانواده هم دو برادر یک جور فکر نمی‌کنند.

وی افزود: برخی افراد شاید بخواهند بعضی ناکارآمدی ها را با این ادبیات جبران کنند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: به نظرم احزاب و جریانات سیاسی با این تعداد تایید صلاحیت میتوانند برنامه ریزی مناسبی برای انتخابات داشته باشند و اشخاصی که میتوانند این برنامه ها را پیاده سازی کنند به مردم معرفی کنند.

طحان نظیف افزود: این روزها بحث فهرست های جریانات مختلف مطرح می شود که در مرحله اعلام هستند. اینها حاکی از این است که جریانات مختلف در انتخابات تریبون و نماینده دارند.

وی در پایان تاکید کرد: مهم انتخاب و اراده مردم است که به کدام گروه و جریان بخواهند برای چهارسال آینده فضای خدمت بدهند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تعداد نامزدهای انتخابات مجلس به حدود ۱۵ هزار نفر افزایش یافت

هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان

انتخابات مجلس رقابتی‌تر شد بیش از 43 نامزد برای هر کرسی

با توجه به شمار افرادی که اخیرا تأیید صلاحیت شده‌اند، شمار نامزدهایِ نمایندگی مجلس به ۱۲ هزار و ۷۱۱ نفر رسیده و به ازای هر کرسی بیش از 43 نفر تأیید صلاحیت شده‌اند که تا این‌جا بیش از دو برابر دوره قبل است و از رقابتی‌تر شدن انتخابات مجلس حکایت می‌کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.