سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / رأی نیاوردن نوبخت و مطهری محاسبات‌ ما را به‌ هم ریخت/ تشکیل فراکسیون اقلیت اصلاح‌طلبان در مجلس آینده

رأی نیاوردن نوبخت و مطهری محاسبات‌ ما را به‌ هم ریخت/ تشکیل فراکسیون اقلیت اصلاح‌طلبان در مجلس آینده

در مجموع دستاورد مورد انتظار ما برای تشکیل فراکسیونی که مد نظر داشتیم محقق شد.

سعید نورمحمدی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان  گفته است که دستاورد مورد انتظار ما برای تشکیل فراکسیونی که مد نظر داشتیم محقق شد.

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از این گفتگو را خواهید خواند:

*در مجموع دستاورد مورد انتظار ما برای تشکیل فراکسیونی که مد نظر داشتیم محقق شد.

*برخی از افرادی که وارد مجلس می‌شوند حائز ۲۰ درصد آراء صحیح ۲۰ درصد از مردم تهران هستند، و این یعنی یک جریان اقلیت پیروز انتخابات تهران شده است.

*هیچ مسئول دلسوز و هیچ نهاد حاکمیتی که برای اقتدار ایران اهمیت قائل باشد، نمی‌تواند از کنار این آمار بی‌تفاوت بگذرد و حتما باید برای آن راهکاری اندیشیده شود که همه مردم احساس کنند در مجالس آینده دارای نماینده هستند، درغیراینصورت با کاهش مشارکت بیشتری مواجه خواهیم شد.

*رأی نیاوردن محمدباقر نوبخت و علی مطهری محاسبات‌ ما را به‌ هم ریخت. اما در مجموع دستاورد مورد انتظار ما برای تشکیل فراکسیونی که مد نظر داشتیم محقق شد.

* به نظر ما دلیل عدم توفیق این افراد قطع ارتباط‌شان با نسل‌های جدید بود؛ این افراد متوجه تغییر نسل نشدند و تصورشان این بود به صرف اینکه در دوران نمایندگی در آن حوزه‌ها کارنامه موفقی داشتند، بعد از ۲۰ سال می‌توانند برگردند و به راحتی دوباره اقبال مردم را به دست آورند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

انتخابات ترکیه؛ چرا اردوغان شکست خورد؟

حزب جمهوری خلق

رفراندوم ۱۲ فروردین در اسناد لانه جاسوسی آمریکا؛ “بی‌شک خمینی رفراندوم را خواهد بُرد!”

لانه جاسوسی آمریکا در حدفاصل ۱۵ بهمن ۵۷ الی ۱۲ فروردین ۵۸

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.