سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / دزدی شرکت «کوروش کمپانی» با کمک سلبریتی‌ها

دزدی شرکت «کوروش کمپانی» با کمک سلبریتی‌ها

حال توپ در زمین سلبریتی‌هاست که آیا بابت این تبلیغ اشتباه و گمراه ساختن مردم عذرخواهی کرده و عواید مالی این تبلیغات را به مردم بازمی‌گردانند یا نه؟

: شرکت «کوروش کمپانی» که ادعای فروش آیفون ۲۰ میلیونی را مطرح کرده و با کمک و تبلیغ چهره‌های مشهور نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود، این روزها تعطیل شده و طبق اعلام مراجع رسمی، صاحب این شرکت به خارج از کشور متواری شده است.

  شرکت کوروش کمپانی که در حوزه فروش موبایل فعالیت داشت، مدعی بود که گوشی موبایل آیفون را که بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان در بازار دادوستد می‌شود را از طریق حذف واسطه‌ها به قیمت ۲۰ میلیون تومان به دست مصرف‌کننده می‌رساند. این شرکت برای جلب‌اعتماد مردم از چهره‌های مشهور و صاحب‌نام ورزشی و هنری نیز برای تبلیغات خود استفاده می‌کرد.

البته همان زمان هم مدل فروش موبایل آن هم نصف قیمت بازار این شائبه را ایجاد می‌کرد که شرکت مذکور روش «شرکت‌های پانزی» را در پیش گرفته است. روش این شرکت‌ها این‌گونه است که با یک سرمایه گسترده فعالیت خود را شکل می‌دهند و با دریافت پول از مردم، به وعده‌های قبلی خود ترتیب اثر می‌دهند و این روش را تا آنجایی ادامه می‌دهند که با کمبود ورود سرمایه از سوی مردم مواجه شوند. در حقیقت در این روش سود کار از محل فعالیت اقتصادی به دست نمی‌آید؛ بلکه پول مردم دست‌به‌دست می‌شود؛ مدیران کوروش کمپانی نیز همین روش را در پیش گرفته و پس از دریافت پول از مردم به آن‌ها وعده می‌دادند که یک ماه دیگر گوشی خود را دریافت می‌کنند و حتی قراردادهای خود را طوری تنظیم کرده بودند که در صورت تأخیر در تحویل کالا، اتهامی متوجه آنان نباشد.

حالا چند روزی می‌شود که وب‌سایت کوروش کمپانی به طور کامل از دسترس خارج شده و دفتر این مجموعه نیز به‌صورت شبانه تخلیه شده است. مدیران شرکت کوروش کمپانی نیز در حال حاضر متواری هستند و خریداران و فریب‌خوردگان این مجموعه در صدد شکایت از آن‌ها برآمده‌اند.

یک مقام انتظامی با تأیید خبر متواری شدن صاحب شرکت، اعلام کرد که پیگیری‌ها برای دستگیری وی در دستور کار است و یکی از نزدیکان این فرد نیز بازداشت شده است.

سلبریتی‌ها، نردبان دزدی کوروش کمپانی 

در ماجرای کلاهبرداری چند ده‌هزار میلیاردی کوروش کمپانی، یک ضلع اثرگذار دیگری به نام سلبریتی‌ها وجود دارند که با اعتباربخشی به این شرکت، نردبان بلندی برای کلاه گذاشتن آنها بر سر مردم شدند.

با یک جست‌وجوی ساده، می‌توان نام بسیاری از بازیگران، ورزشکاران، و حتی قهرمانان ملی را یافت که برای کمپانی کوروش تبلیغ کرده‌اند و برخی مانند سید جواد هاشمی و اکبر عبدی صراحتاً اعلام می‌کنند که «شرکت مطمئن است» و «ضرر نخواهید کرد».

دانلود فیلم 

سال گذشته و در اثنای بلوای «زن، زندگی، آزادی» این حقیقت بیش‌ازپیش نمایان شد که با طناب پوسیده سلبریتی‌ها که بسیاری از آن‌ها سواد علمی خاصی هم ندارند نباید به چاه افتاد. این حقیقت امروز و به شکل دیگر نیز به منصه ظهور رسید.

حال توپ در زمین سلبریتی‌هاست که آیا بابت این تبلیغ اشتباه و گمراه ساختن مردم عذرخواهی کرده و عواید مالی این تبلیغات را به مردم بازمی‌گردانند یا نه؟

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تجلیل رحیم پور ازغدی از مرحومه پروانه معصومی/ عده‌ای بعد از انقلاب خانم خوبی شدند و زلیخا شدند ولی در قضایای اخیر لباس‌ خود را هم درآوردند

حسن رحیم پور ازغدی

من را تهدید به سلاخی کردند/ مردم ما پای اعتقادات خود هستند/ مگر با در آوردن روسری چیزی درست می‌شود؟/ فرخ نژاد یک ایران را فدای تار موی بچه خود می‌کند/ همسر مهناز افشار شیرخشک خراب به مردم می‌فروشد/ اینها دلسوز مردم هستند؟

صادقی گفت: چرا امسال روز ۲۵ شهریور خبری نشد؟ این ترسوها می‌خواهند مملکت من را بالا پایین کنند؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.