سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تجلیل رحیم پور ازغدی از مرحومه پروانه معصومی/ عده‌ای بعد از انقلاب خانم خوبی شدند و زلیخا شدند ولی در قضایای اخیر لباس‌ خود را هم درآوردند

تجلیل رحیم پور ازغدی از مرحومه پروانه معصومی/ عده‌ای بعد از انقلاب خانم خوبی شدند و زلیخا شدند ولی در قضایای اخیر لباس‌ خود را هم درآوردند

تجلیل رحیم پور ازغدی از مرحومه پروانه معصومی/ عده‌ای بعد از انقلاب خانم خوبی شدند و زلیخا شدند ولی در قضایای اخیر لباس‌ خود را هم درآوردند/ تلویزیون عده‌ای را سلبریتی کرد که قبلا یهلیبریتی بودند/ در قضایای اخیر علیه حجاب و انقلاب موضع گرفتند

صدا و سیما دانشکده دارد و به 40 هزار کارمند خود چند هزار میلیارد حقوق می دهد؛ 40 سال گذشت ولی نتوانستید 50 هنرمند قوی با اعتقادات درست و جذاب تربیت کنید؟

حسن رحیم پور ازغدی عصر روز چهارشنبه در نشست «روایت عصر»؛ با موضوع، فیلم در خدمت روایت های مردمی به ایراد سخنرانی درباره مسائل سینمایی ایران پرداخت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این نشست با اشاره به وقایع سال‌های گذشته و نوع کنشگری سینماگران در این وقایع به آسیب شناسی در سینما و صدا و سیمای بعد از انقلاب اسلامی پرداخت.

بعضی از هنرپیشه های قبل از انقلاب داریم که واقعا انسان های پاک و شریفی شدند و بودند. نمونه آن خانم پروانه معصومی است.

* خانم معصومی زمان شاه یک هنرپیشه بی حجاب مثل بقیه بود ولی بعدا مسیر خود را درست انتخاب کرد.

* واقعا برای این خانم و امثال این خانم که هنرپیشه های قبل از انقلاب بوده یا هستند خیلی احترام قائل هستم؛ یک زن پاک و مومن از دنیا رفت.

* تغییر انقلابی خیلی مهم بوده است؛ برای امثال این هنرمندان باید احترام قائل شویم.

* عده‌ای خائن و نامرد پس از آنکه نان انقلاب را خوردند و فربه و مشهور شدند برای پول و جوائز خارجی علیه شهید، خانواده و انقلاب فیلم می‌سازند.

* برخی‌ هنرپیشه‌ها نیز بعد از انقلاب خانم خوبی شدند و زلیخا شدند ولی در قضایای اخیر کل لباس‌های شان را هم درآوردند.

* صدا و سیما دانشکده دارد و به 40 هزار کارمند خود چند هزار میلیارد حقوق می دهد؛ 40 سال گذشت ولی نتوانستید 50 هنرمند قوی با اعتقادات درست و جذاب تربیت کنید؟ دنبال افرادی می روید که همه می دانند زباله و قمارباز و معتاد و الکی هستند و با 10 نفر رابطه دارند و 6 بار طلاق داده اند و در بیرون علنا علیه اصل دین و همه چیز اهانت می کنند. پول های کلانی در برخی شبکه ها مثل نسیم و سه خرج کردند.

* تقریبا همه این افراد که در نسیم و شبکه سه بودند در قضایای اخیر علیه حجاب و انقلاب موضع گرفتند؛ خیال کردند جمهوری اسلامی در حال سقوط است.

تلویزیون در مدیریت های قبلی یک عده را سلبریتی کرد کسانی آنها را نمی شناخت اینها قبلا دولیبریتی و یک لیبریتی بودند.؛ بعضی ها مشهور و میلیاردر شدند و همه را علیه انقلاب و اسلام مصرف کردند.

* عده‌ای برای مشهور شدن در اوایل انقلاب درباره شهید و جبهه فیلم می ساختند ولی پس از مشهور شدن در محیط های حرفه ای و روشنفکری به خاطر پول علیه همان شهید و جبهه حرف می زدند.

خیلی از اینها که بعد از 20-30 سال علیه امام و شهدا و انقلاب حرف می زنند نان این انقلاب را خوردند. خانه و پول و زندگی و شهرت و پیشرفت های مادی آنها همه از انقلاب است؛ آنها سر سفره ای نشستند که شهدا برای آنها تدارک دیده اند منتهی شهدا چوب انقلاب را خوردند ولی اینها نان انقلاب را خوردند.

* پس از 20-30 سال که حسابی چاق و فربه و مشهور و پولدار می شوند و طرفدار پیدا می کنند برای اینکه جایزه ای در انگلیس یا فرانسه بگیرند علیه شهید، جبهه، خانواده و انقلاب فیلم می سازند

* اکثر آنهایی که پس از 20-30 سال علیه جبهه و شهید و انقلاب و خانواده فیلم می سازند یا به خارج رفتند اول کارشان فیلم های انقلابی و شهید ساختند و حزب الله بازی در آوردند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

امام تو دهان آمریکا کوبید

ويدئو/ مرگ بر آمریکا

پروانه معصومی ایران و هویت ایرانی را دوست داشت

جهانگیر الماسی

یک دیدگاه

  1. سلام-استادحسن رحیم پور ازغدی حرف دل تودهای ملت ایران زدند
    هیچ یک ازعضو های شورای عالی انقلاب فرهنگی جرأت چنین سخن گفتنی ندارند حقیقت گفتند وبرای بعضی ها تلخ هست واین افرادباید در نظام اسلامی خودشان را اصلاح کنند
    وحرمت امامزاده با متولی است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.