سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / عمران‌خان با شیعیان پاکستان ائتلاف می‌کند

عمران‌خان با شیعیان پاکستان ائتلاف می‌کند

عمران‌خان نخست‌وزیر برکنار شده پاکستان که نامزدهای حزبش در انتخابات اکثریت کرسی‌های مجلس این کشور را به دست آورده‌اند هرگونه ائتلاف با احزاب «مسلم لیگ» و «مردم» را رد کرد.

روابط عمومی دفتر حزب جنبش عدالت در اسلام‌آباد، عمران‌خان دیروز (سه‌شنبه) طی گفت‌وگو با خبرنگاران در زندان اعلام کرد: جنبش عدالت به رهبری وی تحت ائتلاف با مجلس وحدت مسلمین (حزب شیعیان) دولت‌های آتی در مرکز و ایالت پنجاب را تشکیل خواهد داد. حزب شیعیان پاکستان به رهبری علامه‌ «ناصر عباس جعفری» از جمله نیروهای سیاسی مطرح هستند که متحد قوی حزب عمران‌خان بوده و پس از برکناری عمران از قدرت پیمان همکاری و حمایت دوجانبه در جبهه‌های سیاسی را امضا کردند. طرح مشارکت حزب مجلس وحدت مسلمین به عنوان حزب پیشرو شیعیان پاکستان در کنار حزب عمران‌خان برای تعیین سرنوشت دولت آینده این کشور با بازتاب چشمگیری در پاکستان همراه شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم

دوستان ما نباید فرصت های گرانبهای زندگی و وقت ارزشمند خود را به دشمنی با یکدیگر تلف کنند. من با خود عهد کرده‌ام که هر کس مرتکب اینگونه امور شود یا به یکی از دوستانم و رهروانم خشم کند و به او آسیب رساند از خدا بخواهم که او را به سخت‌ترین کیفر دنیوی مجازات کند و در آخرت نیز اینگونه افراد از زیانکاران خواهند بود.

رییسی پیش از عزیمت به پاکستان، تعاملات اقتصادی با پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

رئیس‌ جمهور عازم پاکستان شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.