سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / درمان رایگان دندانهای ۱۱ هزار کودک کم برخوردار

درمان رایگان دندانهای ۱۱ هزار کودک کم برخوردار

به همت دندانپزشکان مرکز دندانپزشکی شهید شکری وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، تا کنون دندانهای بیش از ۱۱ هزار کودک کم برخوردار به صورت رایگان مداوا شده است.

مسئول فعالیتهای اجتماعی مرکز دندانپزشکی شهید شکری افزود: فعالیتهای اجتماعی مرکز ما از سال ۹۲ آغاز شده و در دورههای متعدد موفق شدهایم مشکلات دهان و دندان کودکان کم برخوردار را حل کنیم. یحیایی افزود: شناسایی این کودکان به کمک ۵۳ مرکز خیریه و بازدیدهای میدانی از روستاهای اطراف تهران انجام میشود.

وی گفت: هم اکنون ۳۰ دندانپزشک و ۷۰ پرسنل این مرکز در روزهای جمعه به صورت رایگان فعالیت میکنند تا لبخندی بر چهره این کودکان بنشانند. مسئول فعالیتهای اجتماعی مرکز دندانپزشکی شهید شکری افزود: فعالیتهای ما تاکنون برای کودکان بوده، اما این بار ۳۲ معلول نابینا از شهرهای مختلف که از طریق خیریهها به مامعرفی شده اند، را تحت مداوا قرار دادیم.
یحیایی گفت: درکنار درمان، آموزش بهداشت دهان و دندان از فعالیتهای اصلی این مرکز است، آموزشی که میتواند از پوسیدگی مکرر دندانها، مراجعه به دندانپزشک و هزینههای سنگین پیشگیری کند و حتی خطر سایر بیماریهای مرتبط با دهان و دندان را هم کم کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بدون تعارف با بانوی کارشناس اورژانس که ناجی جان نوزاد تازه متولد شد

کارشناس اورژانس بابل

ترکیب زردچوبه با این ۲ میوه بهشتی

زردچوبه، سیب و انگور

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.