سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / آمریکا ثروت ملت ها را غارت و تصرف می کند

آمریکا ثروت ملت ها را غارت و تصرف می کند

رهبر جنبش انصارالله یمن از تاکتیک آمریکا برای سلطه بر اقصی نقاط جهان پرده برداشت و تاکید کرد: سلطه نظامی آمریکا بر کشورها و مناطق مختلف جهان، از طریق ایجاد پایگاه‌های نظامی و کنترل بر ارتش ها صورت می گیرد.

: «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» در سخنانی گفت: سلطه اقتصادی آمریکا بر کشورها، مانعی جدی بر سر راه تولید ایجاد و ثروت ملت ها را غارت و تصرف می کند.

الحوثی افزود که سلطه سیاسی این کشور نیز از طریق شکل‌دهی به مشکلات سیاسی، ایجاد یک وضعیت بحرانی و چند دستگی در جوامع، تحریک و تشدید تنش ها تحت عناوین مختلف و در راستای جلوگیری از برقراری ثبات سیاسی در کشورها دنبال می شود.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به تجاوز مکرر آمریکا به خاک برخی از کشورهای عربی، گفت: حملات آمریکا، شر مطلق برای ملت هاست و هیچ نفعی برای امت اسلامی و عربی نداشته است.

الحوثی تصریح کرد: آمریکا تلاش کرده است دستگاه‌های امنیتی را به ابزاری برای سرکوب تحت کنترل و زندان ها را به بازداشتگاه‌های خود تبدیل کرده است.

رهبر انصار الله یمن خاطرنشان کرد: سیاست نظام ها و حکام کشورهای مختلف مبتنی بر تمکین به حملات آمریکا به جای مقابله و ممانعت بر سر راه آنها بوده است.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد

هاله غریط

تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ تولید فیلم جنسی دختران ایرانی برای مردان آمریکایی و اروپایی/ دستگیری ۹۶نفر

سردار منتظر المهدی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.