سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / جوان آمریکایی در اعتراض به بایدن سر پدرش را بُرید!

جوان آمریکایی در اعتراض به بایدن سر پدرش را بُرید!

یک جوان آمریکایی در اعتراض به سیاست‌های مهاجرتی و مرزی دولت بایدن سر پدر خود را در یک اقدام جنایتکارانه برید و خواستار قیام علیه دولت وی شد.

 نقل از دیلی‌میل، پلیس آمریکا «جاستین مون»، شهروند ۳۲ساله این کشور را به اتهام بریدن سر پدر ۶۸ساله‌اش و به نمایش گذاشتن آن در یوتیوب در اعتراض به سیاست‌های دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از جمله سیاست مرزی و مهاجرتی، بازداشت کرد.

بر اساس این گزارش، این اتفاق هولناک در منزل شخصی این خانواده در شهر «لِویتون» در نیویورک رخ داد. ویدئوی ۱۴ دقیقه‌ای حدود ۶ ساعت روی یوتیوب ماند. مون دولت آمریکا را به همدستی با «اوباش مهاجران» که به گفته او در حال نابود کردن آمریکا هستند، متهم کرد.

وی در این ویدئوی آزارنده در حالی که سر پدرش را در دست نگه داشته بود، گفت: خشونت تنها راه‌حل خیانت دولت فدرال است. این سر «مایک مون»، کارمند دولت با بیش از ۲۰ سال سابقه و پدر من است. او به خاطر خیانت به کشورش، دیگر تا ابد در جهنم است. شیطان می‌خواهد آمریکا فروبپاشد تا او نقشه‌اش را در جهان پیاده کند! من و بسیاری امثال من می‌دانیم که چطور آمریکا را ترمیم کنیم اما باید برای آن بجنگیم.

رژیم خائن بایدن، می‌خواهد نیروهای ارتش آمریکا را به آن سوی مرزها بفرستد تا برای اوکراین بجنگد و در زمستان روسیه بمیرند.

مون همچنین مالیات‌ها در آمریکا را مورد انتقاد قرار داد و گفت که اقتصاد این کشور نیز «نزدیک فروپاشی است و شبکه شیاطین، به آمریکا حمله کرده‌اند.

او در این ویدئو همچنین گفته بود به هرکس که مقامات ارشد پلیس فدرال آمریکا را بکُشد ۱میلیون دلار جایزه می‌دهد. او دو ساعت بعد در خانه‌اش در پنسیلوانیا بازداشت شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

 پس از نیجر چاد هم نظامیان آمریکایی را پس زد

آمریکا، فرانسه

 قتل یک سیاه‌پوست دیگر درآمریکا زیر زانوی پلیس

قتل وحشیانه «جرج فلوید» وقتل فرانک تایسون آمریکایی در آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.