سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / حمله موشکی به تل آویو و وقوع انفجارهای مهیب

حمله موشکی به تل آویو و وقوع انفجارهای مهیب

در پی حمله موشکی گردان های قسام به تل آویو، صدای انفجارهای مهیب در این شهر شنیده شد .

 سخنگوی آنروا اعلام کرد: اگر حمایت های مالی از این نهاد وابسته به سازمان ملل از سر گرفته نشود، ما از ماه فوریه آینده دیگر نمی توانیم خدمت رسانی و فعالیت های خود را در منطقه و نوار غزه ادامه دهیم.

درگیری نزدیک نیروهای مقاومت فلسطینی با تانک ها و نظامیان رژیم صهیونیستی حمله موشکی به تل آویو و وقوع انفجارهای مهیب در این شهر

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، در پی حمله موشکی گردان های قسام به تل آویو، صدای انفجارهای مهیب در این شهر شنیده شد و آژیر خطر در مناطق وسیعی از سرزمین های اشغالی از جنوب گرفته تا تل آویو در مرکز به صدا درآمد.

ترس و هراس صهیونیست ها در تل آویو از حمله موشکی مقاومت
شبکه خبری قدس تصاویری از ترس و هراس شهرک نشینان صهیونیست در تل آویو و متوقف شدن خودروها در خیابان های این شهر در پی حمله موشکی رزمندگان مقاومت از نوار غزه پخش کرد.

تصاویری از تخریب کامل یک منطقه مسکونی در رفح در جنوب غزه
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری سند ، تصاویری منتشر شد که نشان می دهد چگونه نظامیان صهیونیست یک منطقه کامل مسکونی را در رفح در جنوب نوار غزه بارها بمباران و ویران کرده اند.

عملیات مقاومت اسلامی عراق علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی100 روز از آغاز مشارکت مقاومت اسلامی عراق در عملیات طوفان الاقصی می گذارد. در این 100 روز، 179 عملیات علیه پایگاههای آمریکا و اسرائیل برای یاری رساندن به ملت فلسطین در غزه، اجرا شده است. مقاومت اسلامی عراق، 75 عملیات در حمله به چهار پایگاه در داخل این کشور داشته است. 41 عملیات علیه پایگاه عین الاسد در غرب عراق، 13 عملیات علیه پایگاه هوایی آمریکایی حریر در کردستان عراق، 20 عملیات علیه پایگاه آمریکایی نزدیک فرودگاه اربیل اجرا شده است و یک کاروان پشتیبانی نیروهای آمریکایی در نینوا هم هدف حمله قرار گرفت.

 راهپیمایی اعتراضی در یمن در حمایت از غزه
به گزارش شبکه ای پی، مردم یمن روز دوشنبه (29 ژانویه) در صنعا با حمل پرچم فلسطین، شعارهایی در حمایت از غزه و علیه آمریکا و اسرائیل سر دادند.

حمله موشکی به تل آویو و وقوع انفجارهای مهیب حمله موشکی به تل آویو و وقوع انفجارهای مهیب حمله موشکی به تل آویو و وقوع انفجارهای مهیب حمله موشکی به تل آویو و وقوع انفجارهای مهیب حمله موشکی به تل آویو و وقوع انفجارهای مهیب حمله موشکی به تل آویو و وقوع انفجارهای مهیب

بیش از ۵۰۰ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته شهید یا مجروح شدندبه گزارش کانال خبری المیادین سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد اشغالگران طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ مورد قتل عام انجام دادند که ۲۱۵ شهید و ۳۰۰ مجروح برجای گذاشت.

افزایش آمار شهدای غزه به ۲۶۶۳۷ نفربه گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، “اشرف القدره” سخنگوی وزارت بهداشت نوار غزه در نشست خبری در رفح اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در حملات ۲۴ ساعت گذشته به نوار غزه مرتکب ۱۴ جنایت کشتار جمعی شد که ۲۱۵ شهید و ۳۰۰ زخمی در پی داشت. پیکر شمار زیادی از شهدا و مجروحان همچنان زیر آوار قرار دارد و اشغالگران از اعزام نیروهای درمانی و دفاع مدنی به مناطق هدف قرار گرفته جلوگیری میکنند.وی افزود: شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تا کنون به ۲۶ هزار و ۶۳۷ نفر افزایش یافت.

توقف حمایت های مالی کمیسیون اروپا از آنروا تا پایان ماه فوریه آینده
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، کمیسون اروپا با صدور بیانیه ای از توقف حمایت های مالی از آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) تا پایان ماه فوریه آینده خبر داد.

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به خانیونس
کانال تلگرامی شبکه المسیره در خبری فوری به نقل از منابع فلسطینی از سلسله حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف شهر خانیونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

حمله گردان های قدس به نیروهای اشغالگر
شبکه خبری قدس  گزارش داد: گردان های قدس تصاویری از هدف قراردادن نیروهای اشغالگر با گلوله های خمپاره در خطوط درگیری در خان یونس منتشر کرد.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در غزه
شبکه المسیره در خبری فوری به نقل از منابع فلسطینی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در غرب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه و شهادت و مجروح شدن چندین نفر خبر داد.

وزارت خارجه فلسطین نشست رژیم اشغالگر را برای ازسرگیری شهرک سازی در نوار غزه و شمال کرانه باختری محکوم کرد
به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری سانا، وزارت امور خارجه فلسطین نشست مقامات اشغالگر اسرائیل برای ازسرگیری شهرک سازی در نوار غزه و شمال کرانه باختری را به شدت محکوم و تاکید کرد که این نشست چالشی آشکار در برابر تصمیمات دیوان بینالمللی دادگستری و تحریک آشکار برای کوچ اجباری مردم فلسطین است.

شادی نظامیان اشغالگر قبل از منفجر کردن دانشگاه  غزه
شبکه تی آر تی عربی گزارش داد: سربازان اسرائیلی قبل از منفجر کردن ساختمان دانشگاه اسلامی غزه، به شادمانی پرداختند. (یادآور می شود این حمله ماه نوامبر رخ داده اما این تصاویر اخیرا منتشر شده است)

یک شهید و ۵ مجروح در حمله به غرب خانیونسکانال تلگرامی خبرگزاری شهاب گزارش داد در حمله رژیم اشغالگر به مدرسه محل اسکان آوارگان در محله الامل در غرب استان خانیونس در جنوب نوار غزه یک نفر شهید شد و پنج نفر نیز زخمی شدند.

انتقاد نماینده انگلیسی از مشارکت لندن در تهاجم علیه یمن
کلودیا وب در مصاحبه با این شبکه، گفت: ملت یمن با اقدامات خود در دریای سرخ برای یاری رساندن به ملت غزه تلاش می کند و این کاری است که کشورهای غربی باید انجام دهند. اما انگلیس، گزینه انتقام گیری را انتخاب کرد و به جای آنکه از غزه حمایت کند، به همراه آمریکا در عملیات نظامی در حمله به یمن مشارکت کرد و این کار باید متوقف شود. آنچه ما در انگلیس به آن نیاز داریم، آن است که دولت و مخالفان برای نشستن پای میز مذاکره به منظور تحقق صلح و نه جنگ، تلاش کنند.

تصاویری از ویرانی های محله الشجاعیه غزه
شبکه تلویزیونی الاقصی تصاویری از ویرانی ها و خسارت های حمله رژیم صهیونیستی به محله الشجاعیه در شرق غزه منتشر کرد.

رئیس تیم وکلای نتانیاهو استعفا کرد
شبکه تلویزیونی الجزیره، گزارش داد: رئیس تیم وکلای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، از دفاع از او در پروندههای فساد، استعفا کرد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اینجا افغانستان است از هر 3 نفر یک نفر غذایی برای خوردن ندارد

ناامنی حاد غذایی

نیویورک تایمز: حمله ایران پیروزی بزرگ منطقه‌ای بود/ بی‌بی‌سی عربی: تصویر بازدارندگی اسرائیل را درهم شکست

ایران قادر بود تل‌آویو را هم بزند اما خویشتنداری کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.