سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / کودکان هدف حملات مداوم رژیم صهیونیستی به خان یونس

کودکان هدف حملات مداوم رژیم صهیونیستی به خان یونس

کودکان فلسطینی هدف حملات مداوم رژیم صهیونیستی در شب گذشته به خان یونس بودند.

  شبکه تلویزیونی الاقصی با انتشار تصاویری گزارش داد، کودکان فلسطینی هدف حملات مداوم رژیم صهیونیستی در شب گذشته به خانیونس بودند.

مرگ ۳ اسیر صهیونیستی در تونلهای غزه با گازهای سمی ارتش رژیم صهیونیستی
روزنامه عبریزبان هاآرتص خواستار تحقیق مستقل درباره کشته شدن سه اسیر اسرائیلی با گازهای سمی شد که ارتش این رژیم داخل یکی از تونلها در نوار غزه تزریق کرده بود.

۶۰ هزار زن باردار ساکن غزه در معرض خطر هستند
شبکه خبری قدس به نقل از دفتر رسانه ای دولتی اعلام کرد، ۶۰ هزار زن باردار در نوار غزه به سبب نبودن بهداشت، در معرض خطر هستند.

خان یونس در جنوب نوار غزه زیر آتش شدید حملات هوایی و توپخانه ای صهیونیست ها
شبکه خبری قدس تصاویری از خان یونس منتشر کرد و نوشت: شب بسیار سختی که ساکنان و آوارگان فلسطینی در خان یونس، زیر بمباران جنون آمیز و حملات صهیونیست ها تجربه می کنند.

بیماران سرطانی در غزه با خطر مرگ مواجه هستند
دفتر رسانه ای دولتی در غزه اعلام کرد ۱۰ هزار بیمار مبتلا به سرطان در نوار غزه با خطر مرگ مواجه هستند و ۴۰ هزار نفر هم به خاطر آواره شدن به بیماری های مسری مبتلا شده اند.این دفتر همچنین اعلام کرد رژیم اشغالگر ۳۰ بیمارستان و ۵۰ مرکز بهداشتی را از مدار خارج کرده و ۱۵۰ نهاد بهداشتی را به صورت جزئی هدف قرار داده و علاوه بر اینها ۱۲۲ دستگاه خودروی آمبولانس را از بین برده است.

شیوع بیش از ۲۰ نوع بیماری در غزه
به گزارش شبکه الجزیره، مدیر کل دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه به این شبکه گفت: بیش از ۲۰ نوع بیماری در میان آوارگان غزه شیوع پیدا کرده است و از مسئولان در مصر میخواهیم گذرگاه رفح را باز کنند چرا که اوضاع انسانی در غزه فاجعه بار است.

بیانیه حماس؛ جنایات رژیم صهیونیستی در خانیونس
به گزارش کانال خبری شهاب جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه ای اعلام کرد ارتش اشغالگر صهیونیستی با هدف قرار دادن مستقیم و عمدی پنج اردوگاه آوارگان با انواع سلاح ها که منجر به شهادت و مجروحیت ده ها نفر شد، جنایت جدیدی را علیه آوارگان در خانیونس مرتکب شد.ارتش دشمن در ادامه کشتار غیرنظامیان در نوار غزه با حمایت مستمر دولت آمریکا از شهروندان خواسته بود تا به این مراکز پناه ببرند و مدعی شده بودند که در آنجا در امان هستند. سازمان ملل متحد و جامعه بین المللی مسئولیت سیاسی و تاریخی تداوم جنایات هولناک صهیونیست ها را علیه غیرنظامیان بر عهده دارند و در این زمینه از همه کشورهای آزاده وفادار به ارزش های عدالت و آزادی می خواهیم که برای پیگرد قانونی سران رژیم اشغالگر در برابر دادگاه های بین المللی و جنایات علیه مردم فلسطین و کل بشریت اقدام کنند.

کودکان هدف حملات مداوم رژیم صهیونیستی به خانیونس کودکان هدف حملات مداوم رژیم صهیونیستی به خانیونس کودکان هدف حملات مداوم رژیم صهیونیستی به خانیونس کودکان هدف حملات مداوم رژیم صهیونیستی به خانیونس کودکان هدف حملات مداوم رژیم صهیونیستی به خانیونس کودکان هدف حملات مداوم رژیم صهیونیستی به خانیونس

نگرانی دیده بان حقوق بشر اروپا_ مدیترانه از سرنوشت آثار تاریخی غزه
دیده با حقوق بشر اروپا-مدیترانه اعلام کرد: «اسرائیل» قوانین بینالمللی را در زمینه حفاظت از میراث فرهنگی در مقیاس وسیع زیر پا میگذارد و نگرانی هایی درباره سرنوشت هزاران اثر باستانی ناپدید شده نوار غزه وجود دارد.

حمله موشکی به شهرک صهیونیستی ناحل عوز
به گزارش شبکه الاقصی، گردان های المجاهدین صحنه هایی از حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین «ناحل عوز» منتشر کرد.

بیش از ۶۰ شهید و صدها زخمی در حملات هوایی به خان یونسشبکه تلویزیونی القدس الیوم لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد در حملات هوایی مستمر رژیم اشغالگر به خان یونس در جنوب نوارغزه بیش از ۶۰ نفر شهید و صدها نفر زخمی شده اند. در این حال شبکه الجزیره مباشر به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد در حملات اسرائیل به خان یونس از شب گذشته تاکنون ۵۰ نفر شهید و ۱۰۰ نفر زخمی شده اند.

 هدف قرار دادن دو نظامی صهیونیست
به گزارش شبکه الاقصی، گردانهای قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی صحنه هایی از اقدام تک تیراندازان گردان های قدس در هدف قرار دادن دو نظامی رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه البریج منتشر کرد که منجر به هلاکت فوری آنها شد.

وزارت بهداشت غزه: تاخیر در رساندن مجروحان به بیمارستان جان آنها را به خطر می اندازد
به گزارش کانال تلگرام خبرگزاری شهاب، اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت: تعداد زیادی از مجروحان روی زمین در بیمارستان ناصر در خان یونس بستری هستند. تاخیر در رساندن مجروحان به بیمارستان جان آنها را به خطر می اندازد و به سبب کمبود امکانات، پزشکان با سختی های بسیاری در درمان دهها بیمار بدحال مواجه هستند.

 انتقاد وزیر صهیونیست از تفکر مربوط به آزادی اسرا و نابودی حماس
شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد رسانه های اسرائیلی اعلام کردند بتسلئیل اسموتریچ وزیر دارایی این رژیم تاکید کرد این که گفته شود می توان اسیران را آزاد کرد و جنگ را ازسرگرفت و حماس را نابود کرد نوعی تفکر علمی تخیلی است.

 حمله پهپادهای رژیم اشغالگر به هر شیء متحرک در خانیونس
شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از خبرنگار شبکه گزارش داد پهپادهای رژیم اشغالگر هر جنبنده ای را در خانیونس جنوب نوارغزه هدف قرار می دهند.

رنج آوارگان غزه در سایه قحطی بزرگ
خبرگزاری شهاب با انتشار تصاویری گزارش داد رنج آوارگان فلسطینی روز به روز افزایش می یابد. بر اساس این گزارش تعدادی از کودکان در مدارس آوارگان شمال غزه به خاطر قحطی بزرگی که مردم از آن رنج می برند در حال تمیز کردن و جدا سازی علوفه دام هستند تا از آن آرد تهیه کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گسترش اعتراض‌های ضد صهیونیستی از دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تا اقیانوسیه و آفریقا

اعتراض‌های دانشجویی علیه نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه

چند دلیل وحشت صهیونیست‌ها از خیزش دانشجویان آمریکا/ انقلاب دانشجویی علیه صهیونیست‌ها

نازیسم صهیونیستی امروز رسوا شده و نقاب از چهره زشت آن به دست دانشجویان آمریکایی افتاده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.