سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / کاریکاتور جنجالی در کانادا با عنوان زلنسکی جیب بایدن را زد!

کاریکاتور جنجالی در کانادا با عنوان زلنسکی جیب بایدن را زد!

به دنبال انتشار یک کاریکاتور جنجالی در کانادا از بایدن و رئیس‌جمهور اوکراین که زلنسکی را در حال زدن جیب بایدن نشان می‌دهد کاریکاتوریست توسط روزنامه اخراج شد.

در کانادا به دنبال انتشار یک کاریکاتور در یکی از روزنامه‌های این کشور جنجال تازه‌ای به راه افتاده است. این کاریکاتور در روزنامه «تورنتو سان» منتشر شده و زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین را نشان می‌دهد که در حال زدن جیب بایدن است، که اشاره به درخواست‌های بی‌حد و حصر زلنسکی از رئیس‌جمهور آمریکا برای کمک به کیف دارد. به دنبال انتشار این کاریکاتور برخی رسانه‌های کانادایی این تصویر را «تکان‌دهنده»، «توهین‌آمیز» و حتی «یهود‌ستیزانه» خواندند زیرا رئیس‌جمهور اوکراین در این کاریکاتور بینی بزرگی دارد!!

سپس سردبیران این روزنامه مجبور به عذرخواهی شدند و کاریکاتوریست این نقاشی هم اخراج شد.

گفتنی است طی 2 سال گذشته درخواست‌های گسترده زلنسکی از رهبران کشورهای غربی برای دریافت کمک‌های نظامی و اقتصادی صدای بسیاری از کشورهای غربی را درآورده است. رهبران غربی می‌گویند زلنسکی ناسپاس است و قدر کمک‌های دریافتی را نمی‌داند و حتی یک تشکر خشک و خالی را هم بلد نیست. کار به جایی رسیده است که افکار عمومی در غرب دیگر از ادامه کمک‌ها به اوکراین حمایت نمی‌کند و در اروپا و آمریکا نیز جلوی بسیاری از کمک‌های جدید به اوکراین گرفته شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

 پس از نیجر چاد هم نظامیان آمریکایی را پس زد

آمریکا، فرانسه

 قتل یک سیاه‌پوست دیگر درآمریکا زیر زانوی پلیس

قتل وحشیانه «جرج فلوید» وقتل فرانک تایسون آمریکایی در آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.