سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / شاهد بزرگترین کوچ تاریخی فلسطینیان هستیم

شاهد بزرگترین کوچ تاریخی فلسطینیان هستیم

سازمان ملل متحد اعلام کرد آنچه در هفته‌های گذشته در غزه شاهد بوده ایم، بزرگترین کوچ فلسطینیان از سال ۱۹۴۸ میلادی تاکنون است.

از نیویورک، سازمان ملل متحد اعلام کرد آنچه در هفته های گذشته در غزه شاهد بوده ایم، بزرگترین کوچ فلسطینیان از سال ۱۹۴۸ میلادی تاکنون است. این ارزیابی سازمان ملل، در گزارش رسمی آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی اعلام شد.براساس این گزارش، بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از مردم غزه که ۸۵ درصد جمعیت این منطقه هستند، آواره شده اند. فیلیپ لازارینی رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل با بیان اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مردم غزه در مدارس و اماکن سازمان ملل پناه گرفته اند گفت: تاکنون هیچ مدرکی دال براینکه نیروهای حماس در مدارس یا اماکن سازمان ملل مستقر هستند وجود نداشته است. با این حال اسراییل دستکم ۱۲۰ بار مستقیم و غیرمستقیم این اماکن را هدف حمله قرار داده است.در این حال سخنگوی سازمان ملل هم هشدار داد که غزه در آستانه خطر یک قحطی بزرگ قرار دارد.

استفادن دوجاریک گفت: ما بار دیگر علنی و خصوصی همچنان از نیروهای اسرائیلی میخواهیم از انجام اقداماتی که وضعیت فاجعه بار انسانی را در غزه از این بدتر کند، خودداری کنند و غیرنظامیان را بیش از این در رنج قرار ندهند. سازمان ملل خواستار آتش بس کامل در غزه است. خطر بزرگ قحطی برای همه مردم غزه وجود دارد.آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل هم گفت که به شدت نگران از سرگیری حملات رژیم صهیونیستی به غزه است.

اظهارات:فیلیپ لازارینی – رئیس آژانس امداد و کار سازمان مللاستفان دوجاریک – سخنگوی سازمان ملل متحد

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گسترش اعتراض‌های ضد صهیونیستی از دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تا اقیانوسیه و آفریقا

اعتراض‌های دانشجویی علیه نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه

کاخ سفید مسجد شد؟؟؟

ويدئو/ اجرای نماز جماعت توسط بیش از ۵۰۰۰ نفر از تظاهرات کنندگان حامی فلسطین در قلب امریکا،

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.