سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / کارویژه جنبش دانشجویی شناسایی نفوذی‌ها و ممانعت از ورود آنها به داخل ساختارهای جمهوری اسلامی است

کارویژه جنبش دانشجویی شناسایی نفوذی‌ها و ممانعت از ورود آنها به داخل ساختارهای جمهوری اسلامی است

علی خضریان با حضور در دانشگاه علامه طباطبائی اذعان داشت که دستگاه‌ها با قفل کردن امور، خرابکاری در اقدامات مهم و گسترش فساد، در جهت ایجاد زمینه برای نارضایتی اجتماعی و کاهش سرمایه اجتماعی حرکت می‌کنند.

علی خضریان در مراسم افتتاحیه اکران دانشگاهی فیلم سینمایی «ضد» اثر امیرعباس ربیعی در دانشگاه علامه طباطبایی که از سوی بسیج دانشجویی برگزار شد، ضمن تشریح تجربه خود در جایگاه رئیس هیأت تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، گفت: یکی از موضوعاتی که در شستا به وضوح قابل مشاهده است، عدم برخورد جدی با کسانی است که تخلفات محرز ایشان به اطلاع مقام عالی وزارت نیز رسید، اما شاهد جابجایی کسانی به ظاهر انقلابی با فسادها و تخلفات عدیده از مجموعه‌ای به مجموعه دیگر هستیم و متأسفانه نتوانستیم مانع ادامه حضور تعدادی از این افراد که در جایگاه‌های مختلف مستندات دست‌درازی آنها به بیت‌المال و سرمایه بازنشستگان و کارگران محرز می‌باشد، شویم. و تنها از شرکت و هلدینگی به مجموعه دیگر در شستا و یا صندوق بازنشستگی کوچ کردند و مناصب مدیریتی را نیز حتی در سطح ریاست هیأت مدیره یک مجموعه مهم کسب کردند.

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از شستا با انتقاد از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: اینها مواردی است که حداقل می‌توان احتمال نفوذ در هر یک از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی را داد و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. البته در این میان باید از روحیه عدالت‌خواهانه مسئولانی چون وزیر اقتصاد نیز یاد کرد که به محض اطلاع از حضور یک مدیر متخلف شستا در زیرمجموعه مدیریتی خود بصورت قاطع دستور عزل وی را صادر می‌کند و به دنبال بهانه تراشی برای نادیده گرفتن فردی که فسادش موجب خسارات عدیده شده است، نمی‌رود.

خضریان در پایان با بیان اینکه نفوذی‌ها شبیه‌ترین افراد به انقلابی‌ها هستند، کار ویژه جنبش دانشجویی را در کنار تربیت نیروی انسانی مؤمن به انقلاب و کارآمد، تلاش برای شناسایی نفوذی‌ها و ممانعت از امکان ورود آنها به داخل ساختارهای جمهوری اسلامی دانست.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه

اعتراضات دانشجویی در حمایت از مردم غزه از دانشگاه‌های آمریکا به فرانسه

خیزش دانشجویی در کشورهای جهان برای حمایت از فلسطین

اعتراضات دانشجویان کشورهای مختلف در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.