سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / کودک‌کشی اسرائیل مصداق بارز همان اقدامات نازی‌ها است

کودک‌کشی اسرائیل مصداق بارز همان اقدامات نازی‌ها است

رئیس جمهور کلمبیا در حساب کاربری خود نوشت که جنایات اسرائیل در نابودی پنج هزار و ۳۰۰ کودک فلسطینی برابر با اقدامات نازی‌ها است.

: گوستاوو پترو رئیس‌جمهوری کلمبیا که پس از  آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در ۱۵ مهرماه سال جاری، تحولات فلسطین را به‌دقت دنبال کرده و واکنش‌های اعتراضی متعددی علیه اسرائیل داشته است، اکنون با بازنشر ویدیویی از مجروحان و بهت کودکان فلسطینی از بمباران‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، در حساب کاربری خود در شبکه مجازی ایکس خطاب به دولت‌های غربی گفت: آن‌ها می‌گویند این (اقدامات رژیم اسرائیل) نازی نیست. حتی اگر وجدان غربی از این حقایق خوشش نیاید، نابودی پنج هزار و ۳۰۰ کودک فلسطینی فقط شبیه به اقدامات نازی‌ها است. من تکرار می‌کنم، این اقدامات از طرف نازی است.

رئیس‌جمهوری کلمبیا در حالی جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه را برابر با رفتار نازی‌ها دانست که به تازگی با انتقاد از «عادت» رژیم صهیونیستی به بمباران کودکان اعلام کرد: مردم فلسطین یکی از بدترین بی‌عدالتی‌ها در جهان معاصر را تجربه می‌کنند و اسرائیل باید سیاست اشغالگری خود را کنار بگذارد.

وی همچنین با انتشار تصویری از کودکان شهید فلسطینی نوشت: این عکس‌ها مربوط به کودکان فلسطینی است که به سبب اشغال غیرقانونی سرزمینشان به قتل رسیده‌اند. تنها راه آرامش این کودکان فلسطینی این است که آنها در آرامش بخوابند. جنگ هرگز این امر را محقق نخواهد کرد.

رئیس‌جمهوری کلمبیا که در حدود ۵۰ روز اخیر، بارها فریاد انتقاد خود علیه اقدامات اسرائیل در فلسطین را بلند کرده است، سفیر خود از سرزمین‌های اشغالی را نیز احضار کرد و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را با این اقدام عملی به اثبات رساند.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

صهیونیست‌ها توانسته‌اند هنر را از چرخه تولید تفکر و اشاعه آگاهی خارج کنند

سلام خدا برفرزند شهیدت

چه کسی باور می‌کرد در دانشگاه‌های آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل سر بدهند؟

حسن رحیم‌پور ازغدی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.