سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / درمان‌های ساده / شناسایی عارضه‌های قلبی در کسری از ثانیه

شناسایی عارضه‌های قلبی در کسری از ثانیه

با افتتاح بخش سی تی آنژیو بیمارستان شهید مدرس تهران با کمک خیرین، عارضه‌های قلبی در کسری از ثانیه شناسایی می‌شود.

علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مصاحبه با خبرنگار این خبرگزاری، گفت: امروز یکشنبه دستگاه سی تی آنژیو جدید بیمارستان شهید مدرس نصب و راه اندازی شد و این مرکز درمانی در زمینه تشخیصی و درمانی به مراکز درمان بیماری‌های قلبی اضافه می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: وجه تمایز دستگاه سی تی آنژیو در این است که در کسری از ثانیه مشکلات قلب را شناسایی می‌کند و نرم افزار‌های جدید به این دستگاه متصل می‌شود.

علیرضا زالی گفت: با تجهیز بخش سی تی آنژیو بیمارستان شهید مدرس تهران، زمان انتظار بیماران نیازمند تصویربرداری قلب، از دو هفته به سه روز کاهش می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیمارستان شهید مدرس یک بیمارستان ارجاعی است و با کمک این دستگاه زمان تشخیص بیماری‌های قلب و عروق کاهش می‌یابد و این دستگاه بررسی عروق قلب را به صورت غیر تهاجمی انجام می‌دهد.

علیرضا زالی با اشاره به کمک خیرین در تجهیز بیمارستان شهید مدرس گفت: این دستگاه در بخش خصوصی هزینه‌های بالایی دارد، اما در بخش دولتی با تعرفه دولتی به بیماران ارائه می‌شود و اولویت اول بیماران بستری در این بیمارستان، سپس بیماران مراجعه کننده به بخش درمانگاه بیمارستان و سپس بیمارانی است که از بیرون مراجعه می‌کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رهبر انقلاب: وحدت یک تاکتیک سیاسی نیست، یک اعتقاد و ایمان قلبی است

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به نامگذاری ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول به‌عنوان هفته وحدت در جمهوری اسلامی، وحدت را نه یک حرکت سیاسی و تاکتیکی بلکه «اعتقاد و ایمان قلبی به لزوم اتحاد امت اسلامی» دانستند.

کاهش حملات قلبی با مصرف چند ماده غذایی

غذا‌ها و مواد غذایی مفید برای قلب.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.