سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / انقلاب اسلامی / بزودی لشگر شهدا / عملکرد فوق العاده شهید مدافع حرم در یک پایگاه بسیج

عملکرد فوق العاده شهید مدافع حرم در یک پایگاه بسیج

هرکس با هر تیپ و ظاهری در حلقه های صالحین ابراهیم پیدا می‌شد تمرکزش را بر دو چیز گذاشته بود تأمین پذیرایی خوب که پولش را یا خودش می‌داد یا از پدرش می‌گرفت، و ارائه محتوای جذاب همراه با ایجاد رفاقت.
شلوار جین پاره با تیشرت گروه متال، در حلقه های صالحینش دیده می‌شد. روزهای ابتدای مسئولیتش به عنوان مسئول حلقه های صالحین پایگاه بسیج فدائیان حضرت مهدی(عج)، هیچ قانونی را برای نحوه پوشش و رفتار بسیجی‌ها معین نکرد.

هرکس با هر تیپ و ظاهری در حلقه های صالحین ابراهیم پیدا می‌شد تمرکزش را بر دو چیز گذاشته بود تأمین پذیرایی خوب که پولش را یا خودش می‌داد یا از پدرش می‌گرفت، و ارائه محتوای جذاب همراه با ایجاد رفاقت.

طولی نکشید که حلقه‌های صالحینش زبانزد خاص و عام شد. چند ماهی نگذشته بود که ظاهر بچه‌های حلقه صالحینش شروع به تغییر کرد. تغییرات از طرف خود بچه ها بود و ابراهیم فقط آنها را راهنمایی می‌کرد محتوای کلاس‌های حلقه صالحین باید اعتقادی و بصیرتی می‌بود و نباید اجباری برای حضور افراد در نظر گرفته می‌شد.

برخی با کارهایش در پایگاه مخالف بودند ابراهیم با صبر و پشتکار به همه اثبات کرد که استفاده از اجبار منجر به نفاق و دورویی افراد می‌شود ولی هدایت و جذب با استفاده از شیوه های تربیت دینی تغییرات بنیادین در شخصیت افراد ایجاد می‌کند. مسئولان حوزۀ بسیج او را خیلی زود کشف کردند و طولی نکشید مسئول عقیدتی سیاسی و تأیید صلاحیت پایگاه شد.

رویکرد کاری ابراهیم خیلی زود اثرش را در پایگاه بسیج گذاشت و او توانست سیاست جذب حداکثر و دفع حداقلی نیروها را که رهبر می فرمایند در پایگاه اجرا کند چندین مرتبه به عنوان بسیجی نمونه انتخاب شد عملکردش آن قدر معروف شد که با وجود سن کمش او را مسئول عقیدتی سیاسی و تأیید صلاحیت حوزه ۵ شهید مطهری کردند بعد از شهادت ابراهیم نام پایگاهمان به پایگاه بسیج شهید مدافع حرم ابراهیم اسمی» تغییر نام داد.

خاطره‌ای از دوست شهید
برگرفته از کتاب «اسمی از تبار ابراهیم»؛ روایت هایی از زندگانی شهید مدافع حرم ابراهیم اسمی

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

یادی از شهید لشکر فاطمیون

بزرگداشت شهدای لشکر فاطمیون در امامزاده بی بی سکینه ماهدشت

پدر شهید خرازی از شهید زاهدی می‌گوید

پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی در جمع رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.