سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / سوء استفاده جنسی، عامل خودکشی نظامی زن انگلیسی

سوء استفاده جنسی، عامل خودکشی نظامی زن انگلیسی

براساس گزارش فاش شده ارتش انگلیس، فرمانده این دختر ۱۹ ساله با آزار و اذیت جنسی، در خودکشی این نظامی دست داشته است.

 ارتش انگلیس اعلام کرد اذیت و آزار جنسی در پادگان ارتش موجب شد تا جیسلی بک (Jaysley Beck)، نظامی ۱۹ ساله این کشور، خودکشی کند.

جسد جیسلی بک توپچی واحد سلطنتی توپخانه ارتش انگلیس، ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ در پادگان لارک هیل (Larkhill Camp)، در منطقه ویلتشایر (Wiltshire) پیدا شد.
براساس گزارش فاش شده ارتش انگلیس، فرمانده این دختر ۱۹ ساله با آزار و اذیت جنسی، در خودکشی این نظامی دست داشته است. در این گزارش آمده است دو ماه پیش از خودکشی این زن نظامی، فرمانده وی با ارسال پیامک و تصاویر جنسی، تلاش کرده بود با وی رابطه جنسی را ادامه دهد، اما چون وی نامزد داشته، با ادامه این رابطه مخالف بوده است.
براساس گزارش وزارت دفاع انگلیس، در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ میلادی، فرمانده این نظامی زن بیش از هزار پیامک و پیام صوتی در واتس اپ برای وی ارسال کرده که در ماه دسامبر، شمار این پیام‌ها به بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مورد رسیده بود. در این گزارش آمده است فرمانده این نظامی، تلاش می‌کرد او را فقط برای خود نگاه دارد و اجازه ندهد وی با مرد دیگری، رابطه داشته باشد. براساس گزارش ارتش انگلیس، این زن ۱۹ ساله ابتدا با فرمانده خود رابطه داشته است، اما بعدا نظرش را تغییر داده و نوشته بود دیگر نمی‌تواند به رابطه ادامه دهد.
دو سال پیش و در پی افشاگری‌ها درباره تجاوز و سوء استفاده فرماندهان ارتش انگلیس از نظامیان زن این کشور و با پیگیری افکار عمومی، مجلس انگلیس اعلام کرد این موضوع را بررسی می‌کند و پس از بررسی‌ها سوء استفاده‌های جنسی از زنان در ارتش این کشور را تایید و اضافه کرد: سازوکار مناسبی به منظور بررسی اذیت جنسی در ارتش وجود ندارد و به شکایات زنانی که قربانی آزار جنسی می‌شوند، منصفانه رسیدگی نمی‌شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/ اوس قربون نترس!

آمریکا و انگلیس

افشای نقش دولت انگلیس در کشتار فلسطینیان

تداوم صدور بمب و جنگ افزار به رژیم صهیونیستی درحال نسل کشی فلسطینیان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.