سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / افشای نقش دولت انگلیس در کشتار فلسطینیان

افشای نقش دولت انگلیس در کشتار فلسطینیان

خشم عمومی از تداوم صدور بمب و جنگ افزار به رژیم صهیونیستی که درحال نسل کشی فلسطینیان است، افزایش یافته است.

از لندن، افشاگری‌های هفته های اخیر به ویژه پس از حمله رژیم اسراییل به کاروان امداد گران خارجی در غزه که منجر به قتل هفت نفر از جمله سه انگلیسی شد، آشکار کرد که بخشی از مردم غزه با جنگ افزارهای ارسالی انگلیس به قتل رسیدند.

اکنون خشم عمومی از تداوم صدور بمب و جنگ افزار به اسراییل که درحال نسل کشی فلسطینیان است افزایش یافته است.
یک شهروند انگلیسی معترض به رفتار دولت انگلیس در قبال فلسطین میگوید: من معتقدم مهمترین پیام این تظاهرات برای دولتهای آمریکا و انگلیس این است که با قطع کمکهای سیاسی و تسلیحاتی به اسراییل، نسل کشی فلسطینیان را متوقف کنند.

شرم آور است که دولتهای غربی برغم کشتار فجیع دهها هزار زن و کودک فلسطینی باز از رژیم اسراییل حمایت میکنند و حتی حاضر نیستند ارسال بمب و جنگ افزار به اسراییل را متوقف کنند. او میافزاید: کودکان فلسطنی نیاز به آب و غذا و دارو دارند نه بمب.
در کنار تظاهرات گسترده هفتگی حامیان فلسطین در انگلیس، بیش از ششصد وکیل و حقوقدان انگلیسی نیز به تازگی در نامهای خطاب به دولت انگلیس قطع صادرات بمب و جنگ افزار به اسرائیل را خواستار شدند.
آنان میگویند تداوم ارسال جنگ افزار به اسراییل ممکن است انگلیس را در جنایت جنگی اسراییل شریک کند و پرونده مشارکت در نقض قوانین بین المللی برای این کشور تشکیل شود.

دولت انگلیس، اما برغم فشار افکار عمومی و نهادهای مدنی، قطع صادرات بمب و جنگ افزار به اسراییل را رد کرده است.
دیوید کامرون در کنفرانس خبری مشترک با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود میگوید: آخرین تحلیلهای ما درباره صادرات سلاح به اسراییل تغییر نکرده است. هیئت دولت تصمیم گرفته است سیاست دولت در این باره تغییری نکند.
گسترش تظاهرات ضد صهیونیستی در انگلیس شکاف میان دولت و مردم را در انگلیس در قبال فلسطین عمیقتر و آشکارتر کرده است.
بر اساس نتایج آخرین نظر سنجیها در انگلیس، بیش از ۷۵ درصد مردم این کشور خواهان برقراری آتش بس فوری در غزه اند و اکثریت مردم این کشور هم توقف صدور بمب و جنگ افزار به اسراییل را خواستارند، اما به گفته نهادهای مدنی دولت این خواسته اکثریت مردم را کاملا نادیده گرفته است……

اظهارات:شهروند انگلیسی دیوید کامرون – وزیرخارجه انگلیس

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بازداشت ۶۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به نسل کشی در غزه

پلیس آمریکا صدها دانشجوی معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده

خشونت پلیس آمریکا ضد دانشجویان

پلیس آمریکا در برخورد با تجمع های اعتراض آمیز ضدصهیونیستی دانشجویان این کشور

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.