سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / فتنه بنزین، سوخت آشوب جدید

فتنه بنزین، سوخت آشوب جدید

در سالگرد فتنه مهسا_کومله تدارکات گسترده ای برای اعمال تروریستی در کشور سازماندهی شده بود که بخش عظیمی از آنها به لطف الهی و با هوشیاری نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و خنثی شد.
حجم بالای سلاح و مواد منفجره کشف شده نشان میدهد که تنها راه ایجاد بحران در کشور فقط از طریق اعمال جنایتکارانه طراحی شده است.
در همین راستا برای ایجاد زمینه لازم، هسته مرکزی عملیات تروریستی، به دنبال بهانه ای است تا زمینه اغتشاش و بهم ریختگی اجتماعی و سپس ورود تروریستها به صحنه را فراهم آورد.

به نظر میرسد این فتنه در بستر ایجاد بی اعتمادی به بازار که سال ۱۴۰۰ در اوج خود نسبت به شکر، روغن، پوشک و دستمال کاغذی و … موجب هجوم مردم برای خرید کاذب و بحران در بازار این محصولات شد اکنون دربازار سوخت رخ داده وشبکه های ماهواره ای همچون بی بی سی و ایران اینترنشنال و صدای آمریکا شبانه روز بمباران تبلیغاتی گسترده ای درباره کمبودسوخت ایجاد میکنند تابحران ساختگی تولید کرده و امنیت روانی مردم را برهم بزنند.
برخی از این شبکه ها به عوامل خود دستورات تشکیلاتی داده اند که به شرح زیر است:

۱.صف های بنزین را شلوغ کرده و با توقف های متعدد تصنعی در پمپ بنزین ها باعث ایجاد صفهای طولانی و معطلی مشتریان واقعی شوند.

۲.باک بنزین خود را با مقدار اندکی پر کرده ومجددا درصف قرارگیرند.

۳.با ایجاد درگیری واعتراض در صفهای طولانی پمپ بنزین زمینه آشوب را فراهم آورند.

‏۴.مردم بی حوصله و کلافه منتظر در صف بهترین گزینه برای ایجاد آشوب هستند و میتوانند از این پتانسیل برای ایجاد جرقه آشوب استفاده کنند.

۵.با انتشار شایعات و دامن زدن به اخبار کذب درباره گرانی بنزین سعی در کشاندن رانندگان مسافرکش ها و تاکسی ها و دیگر وسایل حمل و نقل خصوصی و عمومی به اعتراض کنند.

۶.در ایام تردد زائران اربعین و سفرهای تابستانی و افزایش طبیعی تقاضای سوخت، با شایعه افزایش قیمت بنزین، زمینه افزایش قیمت حمل و نقل های جاده ای وسایل عمومی و نارضایتی مردم را فراهم آورند.

۷.تیم های تروریستی درپوشش نارضایتی مردم زمینه سوء استفاده و انجام اعمال جنایتکارانه را بدست آورند و از جایگاههای سوخت به عنوان نقطه اولیه آشوب بهره برداری کنند.

بر ملت شریف و هوشمند ایران فرض است که در این مقطع با رفتارهای سنجیده و دوری از برخوردهای احساسی بر علیه این توطئه خارجی که توسط مزدوران داخلی دشمن دامن زده میشود اقدام کرده و فقط در صورت ضرورت به پمپ بنزینها مراجعه نمایند و از هرگونه پخش و دامن زدن به شایعات در زمینه گرانی بنزین و گرفتار شدن در جنگ روانی دشمن پرهیز کرده و وارد دام بدخواهان ملت ایران و تروریستها نشوند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اختلال در پمپ بنزین از تهران تا تگزاس

خطوط انتقال سوخت شرکت کلونیال آمریکا

بازگشت آرامش به جایگاه‌های سوخت در کمتر از 24 ساعت 

دیروز برخی جایگاه‌های سوخت در بعضی نقاط کشور برای عرضه بنزین و گازوئیل با اختلال مواجه شد که ظرف کمتر از 24 ساعت امکان سوختگیری در اکثر پمپ بنزین‌ها فراهم شد. البته این اتفاق دومین‌بار طی دو سال گذشته رخ داده که ضرورت اهتمام دستگاه‌های مسئول برای پیشگیری از تکرار آن را می‌طلبد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.