سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / مدعیان اصلاحات باز هم آب به آسیاب دشمن ریختند

مدعیان اصلاحات باز هم آب به آسیاب دشمن ریختند

مدعیان اصلاحات در ماجرای اختلال در برخی از جایگاه‌های سوخت، سوژه‌پردازی بحران‌گونه و با سیاه‌نمایی همراه با کتمان توطئه دشمن، مدیریت دولت و همراهی مردم

داشتند و طبق معمول خباثت جدید دشمن با همپوشانی شبکه نیابتی داخلی‌ همراه شد.

سرمایه‌های اسرائیل در ایران، اتفاقات را از زبان و موضع دشمن روایت می‌کنند. نمونه نزدیک این مسئله، ایجاد اختلال در جایگاه‌های سوخت بود که به یک گروه هکری خارجی منسوب شد. خباثت جدید دشمن طبق معمول با همپوشانی شبکه نیابتی داخلی‌ همراه شد و مدعیان اصلاحات در رسانه‌های زنجیره‌ای با تیترهای مانند «روز اختلال در عرضه بنزین»، «قطع و وصل پرحاشیه بنزین»، «ایراد کار کجاست؟»، «اپیزود دوم از حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها» و… خباثت دشمن، پای کار بودن دولت و متانت و صبوری مردم را نادیده گرفتند و طبق خواست دشمن بحران‌نمایی کردند.

ساعت 9 و 40 دقیقه صبح دوشنبه که اختلال در سوخت‌رسانی در برخی جایگاه‌ها در تهران و بعضی دیگر از نقاط کشور رخ داد، روند واکنشی و مدیریتی دولت برای حل مشکل آغاز شد. وزیر نفت از تشکیل تیم ستاد بحران در شرکت پالایش و پخش و اقدامات برای فعال کردن پمپ بنزین‌ها خبر داد، رئیس‌جمهور نیز به جواد اوجی دستور داد ضمن بررسی «علت وقوع» اختلال در عرضه سوخت در برخی جایگاه‌های سوخت‌رسانی، به نحو مقتضی نسبت به «رفع فوری» اختلال پیش آمده اقدام کند و به مردم اطلاع‌رسانی مناسب و بموقع نماید.

در ادامه این روند، تعدادی از جایگاه‌ها از حدود ساعت 11 صبح با همکاری پیمانکاران، جایگاه‌داران و بخش دولتی، سوخت‌رسانی به‌صورت آف‌لاین با قیمت آزاد را آغاز کردند. در این ماجرا، از اختلال ۴۰ درصد از جایگاه‌ها پیشگیری شد و نهایتا در کمتر از 24 ساعت آرامش به جایگاه‌های عرضه سوخت بازگشت و شرایط مناسب و ایمن بر نظام توزیع سوخت کشور حاکم شد. مردم به شایعه افزایش قیمت بنزین نیز اعتنایی نکردند که یادآور مدیریت و صداقت دولت با مردم در اتفاق مشابه آبان 1400 و تأثیر آن بر اعتماد و همراهی مردم در ماجرای اخیر است.

در این میان، سوژه‌پردازی مدعیان اصلاحات، بحران‌گونه و با سیاه‌نمایی و کتمان توطئه دشمن، مدیریت دولت و همراهی مردم بود.

این طیف با رسانه‌های معاند و اجیرشده توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی همکاری و همپوشانی خبری دارد و در رسانه‌های زنجیره‌ای، مهمات عملیات روانی بنگاه‌های خبرپراکنی دشمن را تهیه‌ می‌کند. رسانه‌های بیگانه از گزارش‌ها و یادداشت‌های منتشر شده در رسانه‌های زنجیره‌‎ای مدعی اصلاحات در جهت جنگ روانی علیه ملت ایران استقبال و استفاده می‌‎کنند و این شائبه در میان است که میان رسانه‌های معاند و افراطیون مدعی اصلاحات ارتباط مالی و ارتباط اطلاعاتی

وجود دارد.

ده‌ها خبرنگار و مدیر نشریات زنجیره‌ای مدعی اصلاح‌طلبی از کشور فرار کرده و در خدمت رسانه‌های ضدانقلاب مانند VOA، BBC، رادیو فردا، ایران اینترنشنال و… درآمد‌ه‌اند.

یادآور می‌شود، باراک راوید، خبرنگار صهیونیست اذعان کرده بود: «موساد به‌طور منظم از شبکه ایران اینترنشنال، به‌عنوان بازوی جنگ اطلاعاتی علیه ایران استفاده می‌کند.»

مسعود خدابنده، عضو سابق گروهک تروریستی منافقین نیز قبلا گفته بود: «قرار شده است شبکه اینترنشنال بازوی تبلیغاتی و زبان سازمان مجاهدین شود.» با وجود ماهیت پلید چنین رسانه‌هایی، مدعیان اصلاحات مطابق معمول در ماجرای هک سامانه سوخت نیز همانند رسانه‌های معاند عمل کردند و آب به آسیاب دشمن ریختند.

شواهد بسیار که در گزارش‌های متعدد آورده‌ایم، نشان می‌دهد مدعیان اصلاحات به‌ عنوان شبکه نیابتی دشمن در داخل به صورت روزانه با مأیوس‌سازی، روایت‌‌‌سازی وارونه، انتشار اخبار دروغ و سانسور اخبار مثبت، کوچک‌نمایی نقاط پیشرفت و بزرگنمایی نقاط ضعف و القای بن‌بست در آینده کشور در پروژه جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور پادویی می‌کنند که مستلزم برخورد فوری امنیتی و قضائی است.

دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی همچنین احتمال وجود ریشه‌های داخلی خرابکاری را نیز مورد توجه قرار دهند. همچنین نهادهای مسئول در جهت ارتقای سامانه‌های ملی اقدام سریع انجام دهند.

به سوی دیگر ماجرا برویم؛ ۴ آبان 1400 که سامانه سوخت کشور هک شد، دشمن شکست‌های پی‌در‌پی از جبهه مقاومت اسلامی در عراق، سوریه، فلسطین، لبنان، یمن و… خورده بود اما امروز به طرزی افزون‌تر و ویرانگرتر گرفتار تهاجم زنجیره مقاومت است. رژیم صهیونیستی بدترین دوران خود را سپری می‌کند و خسارت ۵۰ میلیارد دلاری را متحمل شده است.

طوفان الاقصی رژیم جعلی صهیونیستی را در شوک فرو برده و دیگر جبهه‌های مقاومت از جمله انصارالله، حزب‌الله و مقاومت اسلامی عراق نیز با ضربات مقتدرانه، دشمن را به بدبختی و هزیمت کشانده‌اند.

انصارالله کشتی‌هایی را که مقصدشان سرزمین‌‎های اشغالی است با موشک و پهپاد هدف می‌گیرد و بندر ایلات در جنوب اسرائیل را به تعطیلی کشانده است، حزب‌الله در جبهه شمال پایگاه‌های رژیم را می‌کوبد، مقاومت عراق نیز از موشکباران لانه‌های آمریکا دست‌بردار نیست.

این نکته هم گفتنی است؛ علی‌رغم اینکه گروه هکری خارجی خود را وابسته به رژیم صهیونیستی معرفی می‌کند اما به نظر می‌رسد با توجه به اینکه رژیم گرفتار آماج حملات سایبری و درگیر مقابله با مقاومت غزه است، توان چنین حملاتی را ندارد و این گروه هکری اکنون تحت حمایت آمریکا قرار دارد. به این ترتیب، ایران نیز هر لحظه حق اقدام متقابل و پشیمان‌کننده دارد و دشمن باید منتظر ضربات سخت دیگری باشد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/ قابلمه به دست!

خیانت ملک عبدالله، پادشاه صهیونیست اردن

تاکید بر ضرورت اخراج نظامیان آمریکایی از عراق

 شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.