سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / دشمن می‌خواهد دو چیز را از ما بگیرد؛ عفت و غیرت

دشمن می‌خواهد دو چیز را از ما بگیرد؛ عفت و غیرت

در مسائل روز دقت کنید که دشمن می‌خواهد دو چیز را از شما بگیرد اولی عفت و دومی غیرت اگر این را دشمن از ما بگیرد ما در مسیر دشمن قرار می‌گیریم. قطعا حسینی‌هایی که در کشور عزیزمان وجود دارد در مقابل یزدی‌های زمان ایستادگی می‌کند و با اقتدار در مسیر مکتب حسینی گام بر می‌دارند.

سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان در یادواره ۱۲۹ شهید انتظامی شهرستان ساری در حسینیه عاشقان کربلای این شهر با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار نفر برای دریافت گذرنامه اربعین اقدام کرده‌اند، اظهار داشت: من افتخار داشتم چند سالی در عراق باشم و مراسم اربعین را در عراق دنبال می‌کردم، سفره‌ای که در آنجا می‌گذارند ربطی به وضعیت مالی ندارد و سفره‌ای است از خیر و برکت در راه امام حسین (ع).

وی در رابطه با وجود یزید زمان گفت‌: در زمانی که امام حسین (ع) بود یزید بود و این را بدانید هر کسی حسینی باشد نباید غافل باشد چرا که یزید زمان وجود دارد و بایست مراقب باشد.

فرمانده انتظامی کل کشور در ادامه استان مازندران را استان علویون خواند و گفت‌: مازندران افتخار آن را دارد که شهر و روستای آن بی‌شهید نیست این را متصل کنید به مسیر کربلا، این بدان معنی است شهدای مازندران مسیر حسینی را انتخاب کردند و منش حسینی را ترویج دادند به همه مسائل دنیایی.

وی تصریح کرد: در مسائل روز دقت کنید که دشمن می‌خواهد دو چیز را از شما بگیرد اولی عفت و دومی غیرت اگر این را دشمن از ما بگیرد ما در مسیر دشمن قرار می‌گیریم. قطعا حسینی‌هایی که در کشور عزیزمان وجود دارد در مقابل یزدی‌های زمان ایستادگی می‌کند و با اقتدار در مسیر مکتب حسینی گام بر می‌دارند.

سردار رادان در ارتباط با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پلیس برای مراسم اربعین گفت‌: تمامی دستگا‌های مرتبط در کشور هماهنگی‌های لازم را انجام دادند و با توجه به نشست‌های متعدد با مسئولان کشور عراق تا به حال هیچ مشکلی برای عزیزانی که می‌خواهند در مراسم اربعین شرکت کنند وجود نخواهد داشت.

فرمانده انتظامی کشور همچنین برای سرعت در کار چاپ گذرنامه به اقدامات جدید اشاره داشت و گفت‌: برای سرعت در این کار اقدام به ایجاد و چاپ گذر زیارتی کردیم که مردم عزیز می‌توانند در این اتفاق جدید با مبلغ ۵۰ هزار تومان به جای گذر‌نامه اصلی گذرنامه زیارتی دریافت کنند که این حرکت در سرعت دریافت گذر‌نامه کمک کرده و فوایدی، چون هزینه کمتر نسبت به گذرنامه اصلی دارد و همچنین این گذر‌نامه پنج سال هم اعتبار دارد.

سردار رادان خاطر نشان کرد: درگاه پلیس من برای سفر زیارتی در موضوع گذرنامه زیارتی باز شده که تا به حال ۴۰۰ هزار نفر برای دریافت گذرنامه زیارتی به درگاه پلیس من مراجعه کردند و مراحل و تحویل گذرنامه صورت گرفته است.

وی از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای ثبت نام زائرین در درگاه پلیس من هم اشاره کرد و گفت در تمامی استان‌ها این درگاه آماده ثبت نام از زائرین اربعین هستند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

دشمن احمق

ويدئو/

وقتی «تجارت فردا» به‌عنوان ستون پنجم دشمن عملیات می‌کند

نام این رسانۀ حامی ترامپ تجارت فرداست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.