سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ممنوعیت سخنرانی علیه رژیم صهیونیستی در بحرین برای ائمه جمعه!

ممنوعیت سخنرانی علیه رژیم صهیونیستی در بحرین برای ائمه جمعه!

یک رسانه عرب زبان فاش کرد، رژیم آل‌خلیفه بحرین ائمه جماعات این کشور را تهدید و ایراد خطبه‌های سیاسی و اظهارات در مخالفت با عادی‌‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط آنها را ممنوع اعلام کرده است.
روزنامه «الاخبار» لبنان نوشت: «مقامات بحرین تمایل دارند همه درهای گفت‌وگو با مخالفان خود و همچنین دهان کسانی را که نقششان انتقال نگرانی‌ها و مسائل مردم است، ببندند و صدای آنها را خاموش کنند. بازداشت خطیب جمعه مسجد امام صادق‌(ع) به مدت چهار روز از این مسئله پرده برداشت.»

 به نظر می‌رسد که علما هدف اصلی موج جدید سرکوب هستند و از زمان از سرگیری نماز جمعه در مسجد امام صادق‌(ع) رژیم آل‌خلیفه این منبر را تحت نظر گرفته‌اند. این رسانه لبنانی نوشته: «همه وقتی درباره چیزهایی صحبت می‌کنند که رژیم دوست ندارد، چه در سطح اوضاع داخلی و چه در رابطه با پرونده عادی‌سازی، هدف قرار می‌گیرند.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

برپایی تظاهرات حمایت از غزه در کشورهای مختلف

مردم در فلسطین اشغالی، اردن، یمن، بحرین، تونس، ایتالیا، بلژیک، هلند، اسپانیا، آلمان، کنیا و آمریکا در حمایت از غزه تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.

تظاهرات مردم بحرین علیه استقرار ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در خاک این کشور

مردم بحرین بعد از نماز جمعه با برگزاری تظاهراتی حضور ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین و نیز باز شدن سفارتخانه رژیم اشغالگر در منامه را محکوم کرده و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.