سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / برپایی تظاهرات حمایت از غزه در کشورهای مختلف

برپایی تظاهرات حمایت از غزه در کشورهای مختلف

مردم در فلسطین اشغالی، اردن، یمن، بحرین، تونس، ایتالیا، بلژیک، هلند، اسپانیا، آلمان، کنیا و آمریکا در حمایت از غزه تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.

 شبکه المنار گزارشی تصویری از برپایی تظاهرات در روز گذشته در حمایت از غزه در فلسطین اشغالی، اردن، یمن، بحرین، تونس، ایتالیا، بلژیک، هلند، اسپانیا، آلمان، کنیا و آمریکا منتشر کرد.

تظاهرات ضد صهیونیستی در شهر لاهه هلندکانال تلگرامی شبکه العربی تصاویری از تجمع اعتراض آمیز در ایستگاه اصلی قطار در شهر لاهه هلند برای اعلام همبستگی با غزه و درخواست توقف فوری جنگ علیه این منطقه منتشر کرد.

تظاهرات حمایت از فلسطین در سوئیسبه گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، شهر لوزان سوئیس صحنه تظاهرات گسترده با هدف توقف نسل کشی در غزه بود. این شبکه افزود لابی اسرائیلی در سوئیس ضد سازمانهای فعال حامی مردم فلسطین به اتهام یهودی ستیزی دست به اقدام زد و این سازمانها نیز با ادامه فعالیتهای حمایت از فلسطین به این اقدام لابی اسرائیلی پاسخ دادند. در همین راستا، شهر لوزان صحنه تظاهرات گسترده مردم برای توقف نسل کشی در غزه بود.هزاران تظاهرات کننده از شهرهای مختلف سوئیس به شهر لوزان محل تجمع مرکزی برای محکومیت جنایت نسل کشی روانه شدند جنایتی که با وجود حکم دیوان عدالت بین المللی دادگستری ه توقف آن را از رژیم اشغالگر خواستار شد رو به افزایش نهاد. تظاهرات کنندگان که شبانه با پرچمهای فلسطین خیابانهای شهر را پیمودند تاکید کردند تا زمانی که رژیم اشغالگر به جنایت هایش علیه فلسطینیان ادامه میدهد به این اعتراضها به شکل هفتگی ادامه میدهند.

تظاهرات حمایت از غزه در شهر نیویورکشبکه الجزیره مباشر تصاویری از تظاهرات گسترده حمایت از غزه در نیویورک منتشر کرد.تظاهرات کنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین و انداختن چفیه روی دوش خود و سر دادن شعار، حمایت دولت آمریکا از رژیم اشغالگر را محکوم کردند.در این تظاهرات گروههای یهودی مخالف رژیم صهیونیستی نیز برای حمایت از مردم غزه مشارکت کردند.این تصاویر برخورد خشونت آمیز پلیس آمریکا با تظاهرات کنندگان و درگیری و بازداشت شماری از آنها را نشان میدهد.

تظاهرات در تعز در حمایت از غزهشبکه العالم گزارش داد صنعا و سایر استانهای یمن روز گذشته شاهد تظاهرات میلیونی در حمایت از غزه و تایید مواضع و تصمیم گیریهای سران انصارالله در مقابله با ائتلاف شرور آمریکا بود. وفاداری تغییر نکرده است و عهد آزادگان برجای خود باقی است.. این موضعی است که سران و ملت یمن در حمایت از غزه مقاوم در حرف و عمل آن را با طوفان انسانی و دریایی با عملیات بازدارندگی مداومی ثابت کرده اند. این تجمع میلیونی در شهرهای مختلف یمن امروز با در دست داشتن پرچم فلسطین در تظاهراتی تحت عنوان “تا پیروزی به غزه پایبندیم” در پاسخ به فراخوان رهبر (انصارالله) حاضر شدند.

تظاهرات حمایت از غزه در بیش از چهل میدان در استانهای مختلف یمنشبکه المسیره تصاویری از تظاهرات دیروز مردم یمن در بیش از چهل میدان در استانهای مختلف این کشور در حمایت از غزه منتشر کرد.

تظاهرات حامیان آرمان فلسطین در لندن

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قیام 200 دانشگاه آمریکا علیه جنایات اسرائیل 

حداقل 200 دانشگاه آمریکا در کنار دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه، استرالیا، انگلیس و کانادا در اعتراض به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه

خیزش دانشجویی در کشورهای جهان برای حمایت از فلسطین

اعتراضات دانشجویان کشورهای مختلف در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.