سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / مشکی کردن موهای سفید با سیب زمینی | با سیب زمینی با موهای سفیدت خداحافظی کن

مشکی کردن موهای سفید با سیب زمینی | با سیب زمینی با موهای سفیدت خداحافظی کن

سفیدی زودرس موها در ایام جوانی قطعا خوشایند نیست. حتی ممکن است در میان موهای کودکان و نوجوانان نیز موهای سفید دیده شود. در چنین مواردی افراد پیش از آنکه به سراغ روش‌های جلوگیری از سفید شدن زودرس موها بروند، باید به دنبال دلیل این موضوع بگردند. چه اتفاقی موجب می شود که گرد پیری در سنین جوانی بر روی موهای افراد می‌نشیند؟ آیا روش‌هایی برای جلوگیری از این موضوع وجود دارد؟

اگر تارهای سفید در بین موهایتان زیاد شده و از طرفی نمی خواهید از مواد شیمیایی استفاده کنید، مد و زیبایی امروز دنبال کنید. برای مشکی کردن موهای سفید روش های طبیعی و گیاهی زیادی وجود دارد که سیاهی موها را به آن ها برمی گردانند، با این روش ها در ادامه آشنا می شوید. با گفتنی همراه باشید.

سفید شدن مو‌ها فقط مختص دوران پیری و کهولت سن نیست بلکه جوانان زیادی نیز وجود دارند که تار مو‌های سفید زیادی در لابه لای مو‌های سیاه خود دارند. استفاده دائمی از رنگ‌های شیمیایی می‌تواند موجب آسیب به مو‌ها و پوست سر شود پس بهتر است بدون استفاده از رنگ مو و با کمک ترکیبات گیاهی مو‌ها را سیاه کنیم و از سفید شدن آن‌ها جلوگیری کنیم.

رنگ موی اکثر ما ایرانی ها مشکی است و این رنگ مو  بسیار طرفدار دارد. اگر تارهای سفید بین موهای مشکی تان دیده اید و دوست دارید آن ها را مشکی کنید بهتر است از روش های طبیعی برای مشکی کردن مو هایتان استفاده کنید. رنگ موهای شیمیایی شاید عوارضی داشته باشند اما با مواد طبیعی به راحتی در خانه می توانید موهایتان را مشکی کنید. برخی مواد طبیعی که باعث مشکی کردن مو می شوند و روش استفاده از آن ها را در ادامه به شما معرفی میکنیم.

سیب زمینی.

چند عدد سیب زمینی پوست بکنید و پوست آن‌ها را در ظرفی که حاوی ۲ لیوان آب است ۵ دقیقه بجوشانید سپس شعله را خاموش نمایید و اجازه دهید که خنک شود.

برای خوشبو شدن آن چند قطره روغن یا اسانس رزماری یا اسطوخودوس را به محتوی درون کاسه اضافه نمایید. بعد از اینکه مو‌های خود را شستید، این ترکیب را بر روی مو‌های خود بریزید و با آن سرتان را ماساژ دهید تا اثری از مو‌های سفید در سرتان باقی نماند.

 

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خواص و فواید بینظیر روغن گردو برای بدن

گردو دارای مواد مغذی و روغن گردو خواص عالی برای زیبایی زنان و درمان مشکلات مردانه دارد.

ده ها خاصیت شگفت انگیز به

خواص مهم به درمان زخم معده افسردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.