سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ایران مدت‌هاست به برجام نیاز ندارد

ایران مدت‌هاست به برجام نیاز ندارد

روزنامه کیهان با اشاره به توافق ایران و عربستان مدعی شده که نیازی به احیای توافق برجام نیست و اصلاح‌طلبان را «غربگرایان حقیر» خطاب کرد.

به گزارش کیهان، رفتار درست و رو به جلوی عربستان را با ادبیات برخی سیاسیون غربگرا در ایران مقایسه کنید که بلافاصله پس از انتشار خبر توافق نوشتند و گفتند ایران باید بدون فوت وقت سراغ مذاکره با آمریکا درباره برجام و FATF و اوکراین برود و گرنه توافق با دیگران بی‌فایده است…غربگرایان ماموریت دارند حقارت شخصیت خود را به ملت ایران نسبت دهند و حال آنکه ایران، در حال دوران‌‌سازی و تغییر معادلات جهانی است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: ماجرا ابعاد دیگری هم دارد و آن، تداوم سلسله موفقیت‌های کشور بدون آویزان شدن از آمریکاست. این طیف اگر مروت و انصاف داشتند، باید اذعان می‌کردند که موفقیت‌های بزرگی بدون موکول کردن مسئولیت‌ها به برجام و FATF به دست آمده، از جمله: «واکسیناسیون فراگیر و کاهش آمار قربانیان کرونا از 709 نفر به زیر پنج نفر»، «رونق دیپلماسی اقتصادی و رشد 31 درصدی تجارت خارجی»، «شکست تحریم‌ها و افزایش صادرات نفت به بالاترین سطح طی ۴ سال اخیر(۱.۴ میلیون بشکه در روز)». اینها مشت نمونه خروار است و نشان می‌دهد که ایران مدت‌هاست از حصار برجام و FATF خارج شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/ بعدش چی؟!

جماعت غربگدای مدعی اصلاحات ،میوه‌های برجام را بچینیم

چرا روحانی نتوانست هواپیما وارد کند؟

عدم موفقیت روحانی ،حسن کلید را به گردن دیگران انداخت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.