سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / بازیگر سیاهی‌لشکر هالیوود، پرستوی جدید سرویس جاسوسی آمریکا

بازیگر سیاهی‌لشکر هالیوود، پرستوی جدید سرویس جاسوسی آمریکا

گروه هکری عدل علی، روز گذشته با هک ایمیل‌های نازنین بنیادی آن‌ها را منتشر کرد. در این ایمیل‌ها اسنادی از همکاری وی با سازمان‎‌های جاسوسی آمریکا منتشر شده است. این اتفاق رسوای دیگری برای ضدانقلاب محسوب می‌شود.

: گروه هکری «عدل علی» که چندی پیش گفته بود هدف بعدی‌اش نازنین بنیادی است، موفق شد ایمیل‌های او را هک و منتشر کند. ایمیل‌های بنیادی از ۲۰۰۱ تا کنون به ۵۸ هزار عدد می‌رسد. البته میانگین سالانه ایمیل‌های او از سال ۲۰۱۹ افزایش یافته است. او از این سال تاکنون ایمیل‌های جالب توجهی را با سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) رد و بدل کرده است.

  نازنین بنیادی در ایمیل‌هایش با نهادهای امنیتی آمریکا که به تازگی منتشر شده برای اقدامات موثر برای مبارزه با ایران صحبت کرده است. همچنین نام افراد نام‌آشنایی همچون «ری تکیه» که به ایران‌ستیزی در دستگاه امنیتی آمریکا مشهور است نیز به چشم می‌خورد.

برای مثال در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۰، «ری تکیه» در نامه‌ای به نازنین بنیادی می‌گوید که از طرف سازمان سیا به دانشگاه شیکاگو دعوت شده است. «مایک هیدن» رئیس اسبق سیا نیز در این جلسه حضور داشته است. آنها از بنیادی درخواست کردند تا درباره تاثیر تحریم‌ها در براندازی جمهوری‌اسلامی صحبت کند اما او ترجیح می‌دهد تا درباره حقوق مدنی صحبت کند.

البته آرام آرام، این بازیگر دست چندم تبدیل به نیروی مستقیم سرویس‌های جاسوسی آمریکا شده است. برای مثال در اواخر سال ۲۰۲۱، او ارتباطش را با سناتورهای آمریکایی افزایش می‌دهد. یکی از این افراد «رابرت منندز» بوده است. این فرد نویسنده نامه‌ افزایش تحریم‌ها علیه ایران است که توسط پمپئو امضا و تایید شده است.

از جمله مواردی که نازنین بنیادی در پروژه‌های خود تمرکز زیادی بر روی آن داشته است؛ سیاهنمایی در مسئله حقوق بشر است. او همکاری‌های زیادی با سازمان ضدایرانی «عفو بین‌الملل» داشته است و نامه نگاری‌های زیادی با آنها انجام داده است. او نقش زیادی در کمپین برای آزادی محمد یونسی و امیرحسین مرادی داشته است. نکته جالب این موضوع این است که این دو به دلیل همکاری با سازمان تروریستی منافقین داشته‌اند دستگیر شده بودند. این نکته فرضیه تربیت نیروهای جدید اپوزیسیون توسط منافقین را تقویت می‌کند.

این ایمیل‌ها حاوی مطالب جالب و خنده‌دداری نیز هست. برای مثال در ۲۶ ژوئن سال گذشته ایمیلی به پدرش ارسال کرده است. او در این ایمیل، از فحاشی‌ها و تخریب‌های سلطنت طلبان ابراز ناراحتی کرده است. پدرش نیز در پاسخ به نازنین بنیادی گفته است: «من با این افراد کار کرده‌ام و می‌دانم این افراد از حزب‌اللهی‌ها بدتر هستند؛ بهترین رفتار نادیده گرفتنشان است».

ایمیل‌های بنیادین فارغ از اطلاعات درون آنها، دلیلی دیگر برای حقیقتی بود که اتفاقات پائیز ۱۴۰۱ دوباره آنرا به همگان نشان داد. اپوزیسیون و ضدانقلاب‌ها در ضدملی بودند در طول تاریخ ایران کم‌نظیر هستند. آنها به دلیل ناتوانی در جذب مردم، برای اهداف سیاسی‌شان حتی با سیستم‌های جاسوسی همکاری می‌کنند.

از سوی دیگر انشقاق و چندپارگی بین این افراد بسیار زیاد است. به گفته بسیاری از تحلیلگران اختلافات اپوزیسیون حل ناشدنی است. دعوای آنها بر سر منابع مالی است که دولت‎‌های غربی و سازمان‌هایی همچون «اف دی دی» و «ند» در اختیار آنها قرار می‌دهد.

از ابتدای اغتشاشات تاکنون که دیگر خبری از آن نیست؛ این چندمین رسوایی بزرگی است که در دامن ضدانقلاب قرار می‌گیرد. نخست صوت لو رفته از «سالومه سیدنیا» مجری شبکه منوتو بود. او در این فایل صوتی به مسیح علی‌نژاد حمله می‌کند و حتی به او فحاشی می‌کند.

دیری نگذشت که مکالمه «رعنا رحیم‌پور» با مادرش در شبکه‌های اجتماعی جنجال به‌پا کرد. در این مکالمه مجری بی‌بی‌سی، به مادر خود می‌گوید کشورهایی که روی اغتشاشات ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اند به دنبال ایرانی آزاد و یکپارچه نیستند و خواهان تجزیه هستند. همچنین او می‌گوید شبکه‌ای همچون اینترنشنال استقلال خبری ندارد و با پول‌های سعودی اداره می‌شود.

بیشتربخوانید: فساد درون‌سازمانی اوپوزوسیون/ صوت لو رفته رعنا رحیم‌پور و ساناز قاضی‌زاده

چندی پیش نیز «ساناز قاضی‌زاده» دست به افشاگری زد. او که مجری شبکه اینترنشنال است از فساد درون‌سازمانی و تعرض‌هایی که به او شد پرده برداشت.

البته همه این افراد به استثنا سالومه سیدنیا که ابراز ندامت کرد، مورد غضب و خشم فرقه ضدانقلاب قرار گرفتند. بنظر می‌رسد با شکست پروژه اغتشاشات و افشاگری‌ها از فساد موجود در بدنه ضدانقلاب؛ این گروه سیاسی بیش از پیش به محو شدن و مرگ خود نزدیک می‌شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نفوذ سرویس های جاسوسی بین هیئت ها

ويدئو/ محمدصادق آهنگران

جشن فارغ‌التحصیلی در دانشگاه‌های آمریکا با پرچم‌های فلسطین

دانشجویان دانشگاه میشیگان، با پرچم‌های فلسطین در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی خود حاضر شدند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.