سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کارشناس آمریکایی: دولت بایدن به جای اوکراین به کارتن‌خواب‌های آمریکا رسیدگی کند

کارشناس آمریکایی: دولت بایدن به جای اوکراین به کارتن‌خواب‌های آمریکا رسیدگی کند

یک کارشناس آمریکایی با انتقاد شدید از ارسال کمک به اوکراین گفت آمریکا پر از بی‌خانمان شده است اما ما مشغول ارسال پول به اوکراین هستیم.
«امروز اگر سر کار یا هر جای دیگری در آمریکا بروید بی‌خانمان‌ها را در زیر پل‌ها و کنار خیابان‌ها و چهار راه‌ها می‌بینید که نشسته‌اند. زیر همه پل‌ها بی‌خانمان‌ها زندگی می‌کنند. ما مردمی داریم که حتی از پس هزینه‌های دارویی خود نیز بر نمی‌آیند.
ده‌ها هزار نفر سالانه در کشور می‌میرند زیرا بیمه سلامت ندارند و دراین شرایط ما 3 میلیارد دلار دیگر در قالب کمک نظامی به اوکراین می‌فرستیم.آیا شما می‌دانستید با 20 میلیارد دلار می‌شود به بی‌خانمانی در آمریکا پایان داد؟» این بخشی از اظهارات کارشناس و منتقد آمریکایی به سیاست خارجی دولت بایدن است.
 وی این را هم گفته که: «در حالی که با همین 3 میلیارد دلار می‌شود به وضعیت بی‌خانمان‌ها در لس آنجلس‌، شیکاگو، نیویورک و مینیاپولیس پایان داد اما آنها هرگز این کار را نخواهند کرد. آنها این پول را در آمریکا سرمایه‌گذاری نمی‌کنند زیرا ارسال این پول به اوکراین سودآور است. زیرا همه این پول به جیب مجتمع‌های نظامی و صنعتی می‌رود و این گروه هستند که کشور آمریکا را اداره می‌کنند.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خاطره رئیس جمهور از سفر به نیویورک/ دبیر کل سازمان ملل گفت من دو عذرخواهی به شما بدهکارم

دبیر کل سازمان ملل به من گفت که من دو عذرخواهی به شما بدهکارم.

گزارش روزنامه نیویورک تایمز از شکست سنگین اسرائیل در غزه

نابودی اسرائیل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.