سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / گزارش هفته پیش سنای ‎آمریکا

گزارش هفته پیش سنای ‎آمریکا

. نمی‌دونم شاید زمان مناسبی برای اطلاع رسانی این خبر نباشه ، ولی خب به هر حال عرض میکنم و ان شاءالله دوستان صرفاً جهت اطلاع ملاحظه می‌فرمایند:

گزارش هفته پیش سنای ‎آمریکا:

۱-در سال ۲۰۱۹ در آمریکا ۴۲۳۴ نفر بعد از دستگیری توسط پلیس کشته شده‌اند.

۲-اسامی ۹۹۰ کشته‌شده دیگر در آمارهای دولت آمریکا دیده نمی‌شود.

۳-سناتور آمریکایی: “آنچه در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های ما اتفاق می‌افتد یک ننگ اخلاقی است”

این گزارش نشان می دهد که صدها مرگ زندانی در زندان توسط دولت فدرال بی حساب مانده است

یک جلسه استماع کمیته فرعی سنا بر این موضوع تمرکز دارد که چگونه قانونگذاران می گویند که وزارت دادگستری در اجرای قانون گزارش مرگ در بازداشت “شکست” داشته است.
تصویر: مرکز اصلاح و تربیت دی سی در 30 اوت 2022 در واشنگتن دی سی

بازداشتگاه مرکزی دی سی در واشنگتن دی سی، در 30 اوت.استفانی رینولدز

بر اساس گزارش تازه منتشر شده سنا، وزارت دادگستری در جمع آوری اطلاعات کافی و کارآمد درباره مرگ و میر در زندان های ایالتی و زندان های محلی شکست خورده است، به طوری که حداقل 990 حادثه توسط دولت فدرال تنها در سال مالی 2021 شمارش نشده است.

یافته‌های این گزارش مرکز جلسه سه‌شنبه کمیته فرعی دائمی امنیت داخلی و امور دولتی در تحقیقات بود که در آن دفتر فدرال زندان‌ها و مدیر وقت مایکل کارواخال در تابستان امسال به دلیل اتهامات مربوط به شرایط غیربهداشتی و ناامن در یک ندامتگاه در این کشور مأمور شدند. آتلانتا و سایر  اتهامات سوء رفتار در سراسر سیستم زندان فدرال.

اکنون، نتیجه تحقیقات 10 ماهه در مورد نحوه نظارت وزارت دادگستری بر قانون گزارش دهی مرگ در بازداشت فدرال ، این سازمان را متهم به شمارش مرگ های مفقود می کند که به راحتی در وب سایت های عمومی و پایگاه های داده مرتبط با دستگیری در دسترس است. علاوه بر این، قانون ایالت‌ها و آژانس‌های فدرال را ملزم می‌کند که اطلاعات مربوط به مرگ در بازداشت را به دادستان کل گزارش کنند، او باید بررسی کند که چگونه داده‌ها می‌توانند به کاهش چنین مرگ‌هایی کمک کنند و نتایج را در اختیار کنگره قرار دهند. قرار بود این اطلاعات در پایان سال 2016 باشد، اما گزارش سنا می گوید که تا سال 2024 تکمیل نخواهد شد.

در جلسه استماع، رئیس کمیته فرعی، سناتور جان اوسوف، D-Ga، گفت که شکست وزارت دادگستری در سال‌های اخیر آشکار است. به عنوان مثال، گزارش سنا نشان داد که از اکتبر تا دسامبر 2019، دفتر وزارتخانه مسئول جمع‌آوری داده‌ها “هیچ مرگ زندانی ایالتی در یازده ایالت یا هیچ مرگ زندان محلی در 12 ایالت و ناحیه کلمبیا را ثبت نکرده است.”

اوسف گفت: «آنچه که ایالات متحده اجازه می‌دهد در زندان‌ها، زندان‌ها و بازداشتگاه‌های سراسر کشور تحت نظارت ما اتفاق بیفتد، یک ننگ اخلاقی است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

فقط خودمان بودیم.

عبدالله گنجی آنچه مهم‌تر است اینکه در آن شب مدافعان مقابل ما، چهار قدرت اتمی دنیا، یعنی امریکا، فرانسه، انگلیس و اسرائیل بودند

کاریکاتور/ پاسخ تنبیهی

کارتونیست: سیدمحمدرضا موسوی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.