سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / خشم مسلمانان هند علیه نماینده هتاک به پیامبر رحمت(ص)

خشم مسلمانان هند علیه نماینده هتاک به پیامبر رحمت(ص)

با گذشت بیش از دو ماه از هتک حرمت سخنگوی حزب حاکم «بهاراتیا جاناتا» هند به پیامبر رحمت، حضرت ختمی مرتبت، اهانت‌های «راجا سینگ» یکی از نمایندگان این حزب، اعتراضات مردم خشمگین در حیدرآباد علیه او و نیز بازداشتش خبرساز شده است.

اظهارات موهن ضد اسلامی یک عضو حزب «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند باعث اعتراضات شدید در حیدرآباد هند شد و پلیس هند را به دستگیری این نماینده وادار کرد. راجا سینگ نماینده عضو حزب حاکم «بهاراتیا جاناتا» هند در اظهاراتی که دوشنبه شب در یک کانال یوتیوب منتشر شد، سخنان موهن «ناپور شارما» سخنگوی معلق شده این حزب علیه پیامبر رحمت (ص) را تکرار کرد.

به دنبال انتشار این اظهارات موجی از اعتراضات در حیدر آباد هند ایجاد شد و تا پاسی از شب و نیمه‌های شب، صدها نفر در خیابان‌ها تظاهرات اعتراضی ترتیب دادند. معترضان بازداشت راجا سینگ را به دلیل اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) خواستار شدند و تعدادی از آنها در مقابل مقر پلیس تجمع کرده و برخی از خیابان‌ها را بستند. طبق برخی گزارش‌ها، نیروهای پلیس هند با معترضان درگیر شده و تعدادی از آنها را بازداشت کردند. آن‌طور که فارس نوشته است، با شدت گرفتن اعتراضات و انتقادات شدید از این هتک حرمت نیروهای پلیس این کشور سه شنبه صبح راجا سینگ را بازداشت کردند. «پی سای چایتانیا» معاون کمیساریای پلیس منطقه جنوبی حیدرآباد، گفت که پرونده‌ای علیه راجا سینگ با استناد به قانون مربوط به توهین علیه اعتقادات مذهبی ثبت شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آغاز طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند یک میلیارد نفر پای صندوق‌های رأی می‌روند

۵۴۳ کرسی مجلس سفلی پارلمان هند، موسوم به لوک سابا

خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی

مردم انگلیس بزرگترین تظاهرات علیه حمایت تسلیحاتی نظام انگلیس ازرژیم اسراییل را برابر ساختمان پارلمان انگلیس شکل دادند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.