سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / آخرین تماس تصویری شهیدمدافع حرم حاج محمد کیانی

آخرین تماس تصویری شهیدمدافع حرم حاج محمد کیانی

راهنمای دانلود

 

تا ابد مدیون شهداییم شادی روحشون أللّهُمَّ صَلّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

*آخرین وصیت شهید حاج محمد کیهانی اعزامی از اندیمشک*

ایشان زمانی که فهمید کاملا در محاصره داعش افتاده و شهادتش قطعی است و دیگر فرصتی برایش نمانده، این کلیپ را لحظاتی قبل از شهادت برای خانواده اش فرستاد.

روايتي از شهادت محمد كيهاني شهيد مدافع حرم

 

ماجرای پیامکی که به شهادت محمد کیهانی ختم شد

زهرا عبادی ‌نژاد همسر شهید مدافع حرم محمد کیهانی

زمانی که ازدواج کردیدچند سالتان بود و نظر خانواده نسبت به این وصلت چه بود؟

همسر شهید: من متولد 1354 بودم و شهید متولد 57 یعنی شهید سه سال از من کوچکتر بودند. هر دو اندیمشکی هستیم در اندیمشک باهم آشنا شدیم و در همانجا زندگی خودمان را آغاز کردیم. سه فرزند پسر دارم که فرزند ارشدم 18 سال، فرزند دوم 12 و فرزند سوم 11 سال سن دارند. زمانی که باهم ازدواج کردیم من 20 ساله بودم و آقا محمد 17 سال داشتند..

خبر شهادت همسرتان را چه زمانی شنیدید و بعد از شنیدن چه حسی به شما دست داد؟

همسر شهید: ایشان در طول این یک سالی که در جنگ‌های سوریه حضور داشتند ما را تربیت و هدایت می‌کردند تا بتوانیم شهادتشان را قبول کنیم. قبل از آغاز عملیات به من گفتند که عملیاتی در پیش دارند که دیگر اینترنت ندارند و امکان دارد از ایشان خبری نباشد . چند وقت پیش از شهادتشان نیز در تماسی با مادرش گفته بودند که دوشنبه یعنی یک روز بعد از زمان شهادتشان به ایران می‌آیند.

روز چهارم محرم 1395 یعنی1395/8/8  حوالی ساعت 7:45 به کنار سر ایشان تیری اصابت می‌کند و تا ساعت 4 صبح در بیمارستان حلب بستری بودند که همانجا به شهادت رسیدند و روز بعد از شهادت یعنی1395/8/9پیکر ایشان به وطن بازگشت.

وقتی که ایشان در سوریه بودند در قالب پیام همیشه به ایشان می‌گفتم که ما طاقت شهادت شما را نداریم و با شهید شدن شما زندگی ما تمام می‌شود اما وقتی خبر شهادت ایشان را دادند احساس می‌کنم آن لحظه خودم نبودم و بچه ها، بچه‌های خودم نبودند  چون به همسرم گفته بودم اگر شهید شوید تاب و تحمل نمی‌آورم اما…

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این نظام مقدس آسیبی نرسد

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شهادت امام جعفر صادق علیه السلام

مداحی مهدی رسولی

شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال

شهید مجید شخصی شتردار

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.