سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / گسترش فقر در جامعه انگلیس

گسترش فقر در جامعه انگلیس

نقل از پایگاه اینترنتی دیلی رکورد، افزایش هزینه های زندگی در انگلیس، باعث گسترش فقر در این کشور شده است. این گزارش می افزاید هزاران نفر از کارگرانی که کشور انگلیس را در طول همه گیری کرونا حفظ کردند، اکنون به علت بحران هزینه زندگی در فقر زندگی می‌کنند. این پایگاه اینترنتی نوشت: بر اساس تحقیقات اتحادیه صنفی جی ام، بسیاری از کارکنانِ، اکنون محتاج نان شب خود هستند.

این اتحادیه اعلام کرد پیشنهاد افزایش ۲ درصدی دستمزد مراقبان، جمع کنندگان زباله‌ها و کارکنان مدارس، بسیار کمتر از نرخ تورم است و برای پوشش افزایش شدید قیمت غذا، انرژی و سوخت کافی نیست.

تحقیقات جی ام بی نشان می‌دهد ۵۱.۴ درصد از ۲۰۰ هزار کارگر، اکنون در ازای ۳۷ ساعت کار در هفته، کمتر از ۲۵ هزار پوند در سال درآمد دارند.

درآمد ده‌ها هزار نفر به زیر ۱۹ هزار پوند در سال رسیده است و این میزان درآمد، آن‌ها را در ردیف فقرا قرار داده است. روزنامه ساندی میل می نویسد: یک کاگر با درآمد حدود ۱۵ هزار پوند در سال به سختی زنده می‌ماند. دیگری با دستمزد ۱۸ هزار پوندی خود برای گرم کردن خانه و غذا دادن به چهار فرزندش تلاش می‌کند.

تحقیقات جی ام بی نشان داد گلاسکو، دارای ۱۴ هزار و ۸۸۴ کارگر است که کمتر از ۲۵ هزار پوند درآمد داشتند. در گلاسکو، اکثر قریب به اتفاق کسانی که کمتر از ۲۵ پوند هزار پوند درآمد دارند یعنی یازده هزار و ۸۶ نفر، زن هستند.

کائیر گرینو، سازمان دهنده ارشد جیامبی اسکاتلند گفت: بزرگترین بحران هزینه‌های زندگی در بیش از ۳۰ سال گذشته می‌تواند برای ده‌ها هزار کارگر کم درآمد در دولت محلی به فاجعه تبدیل شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پشت پرده لغو سفر بن‌سلمان به ایتالیا و اسکاتلند به روایت سعودی لیکس

نشست گروه ۲۰ را عدم تمایل سران کشورهای شرکت‌کننده برای دیدار با وی عنوان کردند.

کرونا باعث تجزیه بریتانیا می‌شود

بحران کرونا ممکن است در نهایت به جدایی اسکاتلند از انگلیس و تجزیه این کشور منجر شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.