سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / بنده شخصا از او شکایت می‌کنم/ مخالفت وی بخاطر عدم تمکین عبدالملکی از درخواست‌های اوست

بنده شخصا از او شکایت می‌کنم/ مخالفت وی بخاطر عدم تمکین عبدالملکی از درخواست‌های اوست

/ هیچ یک از نمایندگان به صحبت‌های او توجهی نکرد

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه موسوی لارگانی اگر مستنداتی در خصوص اتهاماتی که به وزیر کار وارد کرده، دارد باید ارائه کند، گفت: قطعا این گونه صحبت ها در این 6 ماه گذشته که دولت تازه کار خود را آغاز کرده غیرمنطقی و غیرعقلانی است.
حجت الاسلام جواد نیک بین، رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در خصوص اتهامات موسوی لارگانی خطاب به وزیر کار، اظهار داشت: اظهارات موسوی لارگانی نسبت به عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاملاً کذب بود و به همین منظور نمایندگان در آن صحن واکنشی نشان ندادند.
وی با بیان اینکه موسوی لارگانی صحبت هایی بدون سند و مدرکی در خصوص وزیر کار مطرح کرده و بنده در مجلس از صحبت های او به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت میکنم، خاطرنشان کرد: مطمئناً این اظهارات، درست نیست و هیچ مستندی از این اتهامات به نمایندگان ارائه نداده است.
نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نماینده باید در خصوص صحبت های خود پاسخگو باشد و از وی در شورای نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت خواهد شد، تصریح کرد: موسوی لارگانی اگر مستنداتی در خصوص این اتهامات دارد باید ارائه کند.
وی پایان اذعان کرد: قطعا این گونه صحبت ها در این 6 ماه گذشته که دولت تازه کار خود را آغاز کرده غیرمنطقی و غیرعقلانی است و حتماً آقای موسوی لارگانی به جهت اینکه در ابتدا با وزیر مخالف بود و ظاهراً نکاتی در خصوص وزیر داشته و وزیر تمکین نکرده به این جهت مخالفت خود را تشدید می کند و مطمئناً به نتیجه ای نخواهد رسید

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.