سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / صوت / قرآن کریم / درمحضر قرآن _ تلاوت آیات 198 تا200 سوره آل عمران

درمحضر قرآن _ تلاوت آیات 198 تا200 سوره آل عمران

کیفیت 144

راهنمای دانلود

 

آل عمران198  – لکِنِ الَّذينَ اتَّقَوْا رَبَّهُمْ لَهُمْ جَنّاتٌ تَجْري مِنْ تَحْتِهَا اْلأَنْهارُ خالِدينَ فيها نُزُلاً مِنْ عِنْدِ اللّهِ وَ ما عِنْدَ اللّهِ خَيْرٌ لِْلأَبْرارِ
ولي کساني که پرواي پروردگارشان را پيشه ساخته ‏اند باغهايي خواهند داشت که از زير [درختان‏] آن نهرها روان است‏. در آنجا جاودانه بمانند؛ [اين‏] پذيرايي از جانب خداست‏، و آنچه نزد خداست براي نيکان بهتر است‏.

 آل عمران199  – وَ إِنَّ مِنْ أَهْلِ الْکِتابِ لَمَنْ يُؤْمِنُ بِاللّهِ وَ ما أُنْزِلَ إِلَيْکُمْ وَ ما أُنْزِلَ إِلَيْهِمْ خاشِعينَ لِلّهِ لا يَشْتَرُونَ بِآياتِ اللّهِ ثَمَنًا قَليلاً أُولئِکَ لَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ إِنَّ اللّهَ سَريعُ الْحِسابِ
و البته از ميان اهل کتاب کساني هستند که به خدا و بدانچه به سوي شما نازل شده و به آنچه به سوي خودشان فرود آمده ايمان دارند، در حالي که در برابر خدا خاشعند، و آيات خدا را به بهاي ناچيزي نمي‏فروشند. اينانند که نزد پروردگارشان پاداش خود را خواهند داشت‏. آري‏! خدا زودشمار است‏.
آل عمران200 – يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَ صابِرُوا وَ رابِطُوا وَ اتَّقُوا اللّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ
اي کساني که ايمان آورده‏ايد، صبر کنيد و ايستادگي ورزيد و مرزها را نگهباني کنيد و از خدا پروا نماييد، اميد است که رستگار شويد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

توصیه امام رضا(علیه السلام) به اباصلت برای روزهای آخر شعبان

دعا، استغفار و تلاوت قرآن

توطئه بزرگ نتانیاهو؛ برنامه صهیونیست‌ها پس از عملیات در رفح چیست؟

رژیم صهیونیستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.